Desember

Why

Andre møte med forumet
Hei. Hvordan det har godt men de som skulle teste denne uka. Har sett inn feskt egg...selfølgeligt kom tr idag...[:@] Lurer på om det er noen andre med egg på frys som skal ha fryseforsøk i Desember?

Leit å høre at tr kom. Sender en klem din vei.
Mulig jeg skal ha forsøk i desember, men ikke fryseforsøk.

Jeg skal ha fryseforsøk nå, men setter sikkert inn i slutten av november, og tester rundt 10. desember[:)]

Å nei så synd at tr kom[&o] Håpa spira sitter neste gong. Då får du i så fall ein fantastisk julapresang.

Eg er i gong med fryseforsøk no. Setter forhåpentligvis inn over helga.

Vi skal ha forsøk i desember, men ikke fryseforsøk her heller.

Ja det e avhengig av når tr kommer her også om vi rekker det til de tar juleferie 19.des. De sa at de setter inn egget mellom 15- 20 dagen så viss tr komme som vanligt rundt om siste dagen i mnd så skulle det kunne gå i orden. Kan ikke forstå annet en at de kunne ha sett det inn 2 dager før tiden om så va at det blei sånn rett før julaferien deres....[;)] Å du Mulan: De kiloene du tar av...gi litt til meg...

Nå går jo jeg privat da, men betalte cirka 1000 kroner i medisiner (progynova og cyclogest), og betaler 5000 for dette fryseforsøket. Ellers så tar vel fryseforsøket like lang tid som en vanlig syklus[:)]

Back
Topp