Desember er så rolig.

Ja, jeg har skrevet ett par tråder idag for å prøve å få opp aktiviteten for jeg er jo ikke så flink jeg heller men jeg kommer liksom aldri på noe lurt å lage tråder om og jeg synes enkelte andre her er mye flinkere på det. :D

Jeg er også inne på andre forum (som generelt) men det er vel helst etter jeg har sett igjennom alt her, også sniker jeg litt på November for det kan jo være jeg har en Novemberbaby i magen for alt jeg vet - men føler det er her jeg hører "hjemme" til nå. :happy:

Ja, jeg har skrevet ett par tråder idag for å prøve å få opp aktiviteten for jeg er jo ikke så flink jeg heller men jeg kommer liksom aldri på noe lurt å lage tråder om og jeg synes enkelte andre her er mye flinkere på det. :D

Jeg er også inne på andre forum (som generelt) men det er vel helst etter jeg har sett igjennom alt her, også sniker jeg litt på November for det kan jo være jeg har en Novemberbaby i magen for alt jeg vet - men føler det er her jeg hører "hjemme" til nå. :happy:
Trenger heldigvis ikke å være så lure tråder. Jeg selv lager en del flåsete tråder, som jeg tenker de fleste på en eller annen måte kan bidra i ;)

Jeg sniker på januar, men føler meg mest hjemme her. Også er det ikke mye liv der heller lenger. Nei, vi får dra lasset sammen, så tar det seg opp :)

Husker sist svangeskap (4 år siden), så var det faktisk en dame som latet som hun var gravid. Hun la ut i det vide og det brede om alt mulig rart av private issues, og så viste det seg at hun ikke engang var gravid.. Hun løy på seg to barn, og la ut bilder og alt av en annen sine barn.

Jeg er vel en av dem som er mest inne og snikleser, med termin 26.nov er jeg mest på november forumet. Men kan jo plutselig bli desember-baby!

Synes det er helt fint å skrive her :) Vi får jobbe sammen om å få opp aktiviteten. Snart begynner jo en del av oss å gå ut i permisjon, da blir det nok noen lange uker frem til termin :p Da kan det vel være greit å skrive litt ;)

Last edited by a moderator:
Det ble jo brått litt mer liv her inne i dag :D Og det tar seg vel enda mer opp nå når vi skal ut i permisjon og flere er hjemme på dagtid. Merker selv at jeg bruker mer og mer tid her inne, nå som jeg tilbringer en god del timer av dagen på sofaen.

Ja, det er flott at det blir mer aktivitet altså! Har sikkert vært flere innlegg her inne idag enn det har vært den siste uken, haha. :D Håper bare det forsetter! Og ja, er mulig det blir enda mer når folk går ut i permisjon!

Jeg har måttet deaktivere Facebookkontoen min pga at noen hackere legger ut ting i mitt navn. Det samme gjelder eposten min:-( Alle passord er byttet flere ganger, til ingen nytte. Det hele føles skikkelig kjipt, og nå er jeg blitt mer skeptisk til Internett. Er litt redd for identitetstyveri også.. Det er liksom ingenting å gjøre med annet enn å slette kontoene, eller vi prøver ulike ting men har ikke lyktes enda iallfall. De er ikke inne på kontoene mine, men på en eller annen måte klarer de å få det til å se ut som at ting kommer fra meg. Veldig fortvilende. Tenk at 80% av all mail-aktivitet i verden er spam - det ante jeg ikke!

Jeg har måttet deaktivere Facebookkontoen min pga at noen hackere legger ut ting i mitt navn. Det samme gjelder eposten min:-( Alle passord er byttet flere ganger, til ingen nytte. Det hele føles skikkelig kjipt, og nå er jeg blitt mer skeptisk til Internett. Er litt redd for identitetstyveri også.. Det er liksom ingenting å gjøre med annet enn å slette kontoene, eller vi prøver ulike ting men har ikke lyktes enda iallfall. De er ikke inne på kontoene mine, men på en eller annen måte klarer de å få det til å se ut som at ting kommer fra meg. Veldig fortvilende. Tenk at 80% av all mail-aktivitet i verden er spam - det ante jeg ikke!
Virus/trojaner? Høres mer trolig ut

Hm, nei, vet ikke.. Noen av mailene kan iallfall spores til en svartelistet mailadresse i Spania..
Hadde lastet ned et program som fjerner malware/spyware og tatt en full scan av hele maskinen med antivirus. Er kjipt med sånt. Skjedde med meg for noen år siden

Hadde lastet ned et program som fjerner malware/spyware og tatt en full scan av hele maskinen med antivirus. Er kjipt med sånt. Skjedde med meg for noen år siden

Ja, mannen har lastet ned noe sånt, kjører ny scan daglig. Den fant 2 ting den første gangen.. Dette har holdt på noen uker nå, håper virkelig det tar slutt snart - hvis ikke må jeg vel deaktivere mailkontoen også. Veldig kjedelig det da:-( Takk for tips, har behov for det:-)

Hei damer!

Jeg vil minne dere på forumreglene våre:

Ulovlig å linke til andre forum
Det er ikke tillatt å reklamere for andre forum, eller å bruke vårt diskusjonsforum for å rekruttere brukere til andre forum. Dette inkluderer spesifikke Facebook-grupper og andre sosiale medier som drar trafikken ut av forumet Tråder/innlegg om facebook redigeres/slettes fortløpende uten varsel. Brukere ekskluderes etter 1 advarsel.

Ha en fortsatt fin dag!

Back
Topp