Desember er så rolig.

Pixie

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Julikulene 2020
Synes det er så rolig her på desembergruppa, er vi så få her altså? Januar 2016 har jo gått forbi oss. :eek: Jeg sjekker alltid innom her for nye tråder men det er ikke mye av det gitt eller er det bare jeg som synes det?

Det er relativt rolig her, ja. Har tenkt at det kanskje er pga den private gruppen (som jeg ikke har tilgang til)?

Syns det er lettere å skrive innpå skjult selv illefall :) iallefall om det er privat :))

Men jeg kan vek bli flinkere til å skrive mer på åpent og :)

Synes det er temmelig rolig her. Virker som vi er ganske få som er aktive i forhold til mange andre termingrupper. Er jo ikke veldig mye liv på skjult gruppe heller. Får håpe det tar seg litt opp. Prøver så godt jeg kan i alle fall:)

Det er ganske rolig på skjult også og der er det vel mer "private" tråder men ja, virker ikke som det så alt for mange aktive i forhold til hvor mange som står på terminlisten. :(

Er jo flere tråder med "opprop" for å se hvor mange vi egentlig er, siden det er så stille;) men da svarer jo mange som jeg aldri har sett innpå her ;) så tydeligvis mange som er inne å leser uten å skrive ;)

Er jo flere tråder med "opprop" for å se hvor mange vi egentlig er, siden det er så stille;) men da svarer jo mange som jeg aldri har sett innpå her ;) så tydeligvis mange som er inne å leser uten å skrive ;)

Skulle ønske flere tok litt initiativ, men er kanskje ikke alle som er like komfortable med det men er jo kjedelig at det skal være så stille. :( Men er vel kanskje ikke like mange som venter i Desember som i de andre måndene heller. :p

Jeg er stort sett innom minst en gang om dagen, men leser nok mer enn jeg skriver. :)

Jeg har litt dårlig samvittighet for desembergruppen. Siden det har vært lite liv her, har jeg ofte heller gått inn på andre forum, som generelt ol. og kanskje glemt desember litt :( merker at jeg må bli flinkere til å se innom her..

Og ja, jeg er enig i at det er lettere å skrive på skjult, men synes ikke det er mer liv der. I alle fall ikke så mye at det er grunnen til at det er mindre her :)

Jeg har ingen erfaring med andre termingrupper, så jeg synes det er helt greit. Er litt inne på november og titter, og litt inne på assistert befruktning - siden jeg har hørt til der inne i flere år. Jeg er ikke på skjult, synes det blir for mange ting å følge med på. Prøver å være litt aktiv, og lage noen nye tråder - men er ikke veldig flink jeg heller.

Koseligere inne her suns da jeg :) ... men enig i at det ikke er veeldig mye som skjer her inne :/

Jeg tror det er så stille her fordi det er mange som fortsatt er i full jobb. Men syns stemningen her er god, hyggelig tone og man blir tatt på alvor. Husk også at aktivitet avler aktivitet, så syns man det er stille kan man lage litt liv selv. Det bidrar til mer aktivitet :D

Back
Topp