Desember barn

*marieb*

Forelsket i forumet
Har en gutt som er født 28 desember,er det flere med desember barn[:)]
 
Ikke desember, men i november[:D] 23. for å være helt nøyaktig[8D][:D]
 
[:D] Hei,hei. så koselig. Også samme dag som min . Hvordan fungerer det hos dere med kombinasjonen jul og bursdag??
Tenkte gutten skulle få feire med unger i år men de fleste er jo opptatt med sitt i julen[&:]
 
Min gutt (eldstemann) har bursdag 24. desember... Ja, JULAFTEN.
Ikke lett dette med bursdagsfeiring. Til nå har vi feiret bursdagen på formiddagen med besteforelde, søsken, tanter og onkler... men mange syntes det er litt pes på selve julaften, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i år. Litt kjipt å ikke feire dagen hans på selve dagen liksom
 
ORIGINAL: nesco

Min gutt (eldstemann) har bursdag 24. desember... Ja, JULAFTEN.
Ikke lett dette med bursdagsfeiring. Til nå har vi feiret bursdagen på formiddagen med besteforelde, søsken, tanter og onkler... men mange syntes det er litt pes på selve julaften, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i år. Litt kjipt å ikke feire dagen hans på selve dagen liksom

 
Hei,husker deg ja fra des.forumet da vi engang var aktive der.
Er litt værre når bursdagen er på selveste julaften ja det skjønner jeg.
Går han i barnehage? Pleier du da evt. å feire bursdagen der før de tar jule ferie?
 
ORIGINAL: *marieb*

[:D] Hei,hei. så koselig. Også samme dag som min . Hvordan fungerer det hos dere med kombinasjonen jul og bursdag??
Tenkte gutten skulle få feire med unger i år men de fleste er jo opptatt med sitt i julen[&:]


Vi bruker å lage feiring på dagen, er en stor famile med ganske mange barn på elias sin alder så trenger ikke et barneselskap ennå.
 
ORIGINAL: *marieb*

ORIGINAL: nesco

Min gutt (eldstemann) har bursdag 24. desember... Ja, JULAFTEN.
Ikke lett dette med bursdagsfeiring. Til nå har vi feiret bursdagen på formiddagen med besteforelde, søsken, tanter og onkler... men mange syntes det er litt pes på selve julaften, så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det i år. Litt kjipt å ikke feire dagen hans på selve dagen liksom


Hei,husker deg ja fra des.forumet da vi engang var aktive der.
Er litt værre når bursdagen er på selveste julaften ja det skjønner jeg.
Går han i barnehage? Pleier du da evt. å feire bursdagen der før de tar jule ferie?
 
Han går litt i bhg, og der feirer de dagen før de tar ferie ja.
Er ennå usikker på når vi skal feire dagen med familie, men blir uansett markering på julemorran for oss her i heimen
 
Back
Topp