Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan få termin i februar, men ende opp med en prematur baby født i desember ogsåSå jeg ville ikke ha kasta bort noen prøveperioder, både det å bli gravid og når babyen kommer ut er ganske uforutsigbart
![]()
Du kan få termin i februar, men ende opp med en prematur baby født i desember ogsåSå jeg ville ikke ha kasta bort noen prøveperioder, både det å bli gravid og når babyen kommer ut er ganske uforutsigbart
![]()
Jeg er helt enig med alle som mener at et friskt barn er viktigere enn fødselsdato.
Samtidig så er jeg redd for at et barn født sent på året kan få det litt vanskeligere på skolen enn de som er nesten et år eldre i samme klasse.
Hvis vi ikke blitt gravide før en beregnet termin i des 2019 så kommer jeg absolutt ikke til å hoppe over noen pp, men jeg håper vi ikke trenger å vente så lenge.
Håper det sitter for deg snartJeg tenkte sånn før jeg startet prøving, på vei inn i pp18 betyr fødselsdato absolutt ingenting.
Jeg tenkte sånn før jeg startet prøving, på vei inn i pp18 betyr fødselsdato absolutt ingenting.
Det er mulig vi hopper over et par prøveperioder for å unngå barn for sent på året. Mannen er desemberbarn og synes det var tøft med skolestart som femåring, i tillegg har han i alle år synes det har vært kjipt med bursdag rett før jul. Nå er vi helt i starten av prøvingen, da. Hadde nok tenkt noe annet om vi hadde forsøkt lenge.
Jeg ville heller hatt bursdag i jula enn å ikke være født i det hele tatt jeg da[emoji87]