Er et par prøveperioder frem, men mannen vil unngå sent november, hele desember og tidlig januar for å unngå desember barn
Hjelp!! "Kaste bort" ca to prøveperioder bare på grunn av det
jeg synes det ikke spiller noen rolle.. Tanker??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg kom lenge etter min bror så tror nok at jeg var et veldig etterlengta barnHar to vårbarn og syns det hadde vært greit å treffe en annen årstid. Hvis termin ser ut til å treffe akkurat de to siste ukene i desember så hopper vi nok over akkurat den pp men ellers lar vi det skje når det skjer.
Er selv desemberbarn og det er LITT kjipt, men en annen dato hadde ikke vært meg som satt herjeg kom lenge etter min bror så tror nok at jeg var et veldig etterlengta barn

Er et par prøveperioder frem, men mannen vil unngå sent november, hele desember og tidlig januar for å unngå desember barnHjelp!! "Kaste bort" ca to prøveperioder bare på grunn av det
jeg synes det ikke spiller noen rolle.. Tanker??
Godt pengDu kan få termin i februar, men ende opp med en prematur baby født i desember ogsåSå jeg ville ikke ha kasta bort noen prøveperioder, både det å bli gravid og når babyen kommer ut er ganske uforutsigbart
![]()

Sniker fra desember 2017. Vi var også inne på å hoppe over desember. Men ønske var større enn hvilke måned babyen blir født i. Men nå ser det ut som det blir en januarbaby i stedet. Gubben her er født i desember aldri plagd han. Men ser f.eks på eldste som er født midt i fellesferien at det ikke alltid er like kjekt. Så syns faktisk den tiden er mer kjip for barnet da fleste parten av vennene er bortreist rundt bursdagen.