Desember 2022

Jeg er mer redd for å miste noen i 2023, i 22 har jeg ikke mistet noen. Men nå har jeg ønsket min 95 år gamle bestemor godt nyttår. Jeg vet ikke om hun er der til neste gang vi blar over til et nytt år på kalenderen
Håper det blir 0 neste år, i r var det svigerfar og det holder
 
Paracet etter Paracet ingen hjelper mot denne hodepinen. Like vond som når jeg sto opp imorges. Finnes det noen sterkere smertestillende uten resept som kan hjelpe tro.
 
Paracet etter Paracet ingen hjelper mot denne hodepinen. Like vond som når jeg sto opp imorges. Finnes det noen sterkere smertestillende uten resept som kan hjelpe tro.
Paracet hjalp ikke mot hodepinen jeg hadde i forbindelse med korona nå i romjulen heller. Hjalp mot det andre da.
 
Paracet hjalp ikke mot hodepinen jeg hadde i forbindelse med korona nå i romjulen heller. Hjalp mot det andre da.
Her er det hodepine vond i hele hodeskallen. Har dokk ikke korona da men skall utredes pga smerter.
 
Paracet etter Paracet ingen hjelper mot denne hodepinen. Like vond som når jeg sto opp imorges. Finnes det noen sterkere smertestillende uten resept som kan hjelpe tro.
Naproxen selges reseptfritt i små pakker,ment for menssmerter. Kan være verd et forsøk, men ibux og paracet er det kanskje større sjangs for at du har i hus nå i helga
 
Back
Topp