Desember 2014 høres helt greit ut;-)

Åja^^ Følte bare det var innlegg om håpefulle så ville treffe på el så termin måneden ble desember:)
Gratulerer så mye da :D

Åja^^ Følte bare det var innlegg om håpefulle så ville treffe på el så termin måneden ble desember:)

Takk og gratulerer like masse tilbake ;)

De tidlig innleggene var nok mye av de som håpet på å få termin i desember. Men av de nyeste innleggene så er det av oss som er gravid ;)

Da forstår jeg litt mer:)
Ikke helt vant til disse trådene og alle forumene:)
Tusen takk!

Heisann! Er det noen som er gravide som har termin i desember?:)

Jeg er 5+2 uker på vei og har termin den 27 desember. Er første gang jeg er gravid så hadde vært kjekt og dele opplevelser og erfaringer :)

Hei :-) jeg er gravid for første gang, og har termin 24/12 :-)
Veldig greit å kunne dele litt erfaringer!

❤️Venter vår første i desember ❤️

Hei :) jeg er gravid for første gang, og har termin 24/12 :)
Veldig greit å kunne dele litt erfaringer!

❤️Venter vår første i desember ❤️
Aww gratulerer så mye!
Ja synes også det er greit!
Hvilke symptomer har du? Jeg har nesten ingenting foruten om ømme pupper og luft i magen med litt murringer og øm korsrygg:)

Aww gratulerer så mye!
Ja synes også det er greit!
Hvilke symptomer har du? Jeg har nesten ingenting foruten om ømme pupper og luft i magen med litt murringer og øm korsrygg:)

Gratulerer så masse til deg også! :-)
Jeg er veldig mye kvalm og blir veldig fort trøtt.. Jeg kjenner masse murringer i magen. Men tenker at alle disse symptomene er helt ok når en vet hva som venter ❤️
Gleder meg til magen synes ( nå er den bare litt oppblåst tror jeg) og vi kan fortelle det til de nærmeste :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også førstegangs gravid og har termin 1des (mnd-skiftet). Derfor er jeg også litt aktiv inne på november-gruppa :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse til deg også! :)
Jeg er veldig mye kvalm og blir veldig fort trøtt.. Jeg kjenner masse murringer i magen. Men tenker at alle disse symptomene er helt ok når en vet hva som venter ❤️
Gleder meg til magen synes ( nå er den bare litt oppblåst tror jeg) og vi kan fortelle det til de nærmeste :)

Er veldig mye oppblåst jeg også! Åå du er kvalm også du!^^.
Jeg har allerede fortalt mine nærmeste, godt og ha støtte når man er alene(uten barnefar)

Jeg er også førstegangs gravid og har termin 1des (mnd-skiftet). Derfor er jeg også litt aktiv inne på november-gruppa :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer med baby i magen!:)
Termin 27 desember her. Kan godt hende det blir helt i starten av januar. Holder meg foreløpig her inne^^

Er veldig mye oppblåst jeg også! Åå du er kvalm også du!^^.
Jeg har allerede fortalt mine nærmeste, godt og ha støtte når man er alene(uten barnefar)

Ja, det går litt opp og ned på formen..
Godt å ha støtte fra de rundt deg ❤️ når barnefaren ikke er med i bildet...
En må ha noen å støtte seg på!
Vi tenker å vente..
Må vel si noe når jeg må ha litt tilpassing på jobb, men ventet til da.. Og kanskje helst til uke 12 ( om det går) :-)

Tøft å gå gjennom dette uten barnefaren da! Men det fikser du nok helt fint :-)

Ja, det går litt opp og ned på formen..
Godt å ha støtte fra de rundt deg ❤️ når barnefaren ikke er med i bildet...
En må ha noen å støtte seg på!
Vi tenker å vente..
Må vel si noe når jeg må ha litt tilpassing på jobb, men ventet til da.. Og kanskje helst til uke 12 ( om det går) :)

Tøft å gå gjennom dette uten barnefaren da! Men det fikser du nok helt fint :)

Det beste er og vente vil jeg tro, til de 12 ukene er gått før man forteller. Er så mye som kan skje før den tid-.- Da jeg fant ut jeg var gravid trålet jeg igjennom stoff om graviditet osv. På nettet. Endte opp med å få mye bekymringer om SA og aller helst MA. Klarer du og ha et avslappet forhold angående ventetiden?

Tilpasning på jobb er viktig! Hørt det kan bli mye plager utover graviditeten<3
Jeg er fortsatt student men heldigvis ferdig til sommeren:)

Klart det er godt med støtte<3 Jeg føler meg heldig som har en ressursterk familie og vennegjeng som vil stå klar til å hjelpe når jeg er ferdig i studiebyen til sommeren:) Men helt klart vil det være stunder der noe vil mangle. Intime stunder som første ul og første spark og sånt:)

Det beste er og vente vil jeg tro, til de 12 ukene er gått før man forteller. Er så mye som kan skje før den tid-.- Da jeg fant ut jeg var gravid trålet jeg igjennom stoff om graviditet osv. På nettet. Endte opp med å få mye bekymringer om SA og aller helst MA. Klarer du og ha et avslappet forhold angående ventetiden?

Tilpasning på jobb er viktig! Hørt det kan bli mye plager utover graviditeten<3
Jeg er fortsatt student men heldigvis ferdig til sommeren:)

Klart det er godt med støtte<3 Jeg føler meg heldig som har en ressursterk familie og vennegjeng som vil stå klar til å hjelpe når jeg er ferdig i studiebyen til sommeren:) Men helt klart vil det være stunder der noe vil mangle. Intime stunder som første ul og første spark og sånt:)

Jeg verker nok litt med å fortelle det ;-) men det hadde vært best om jeg kunne ventet til etter uke 12 :-)

Ja, jeg har en jobb som krever en del! Både at jeg må være skjerpet til en hver tid på døgnet. Og har svært lange vakter.
Student, det kan jo være krevende det i disse eksamens tider?
Blir godt å bli ferdig da :-) har du jobb som venter på deg eller?

Så bra at du har mange rundt deg ❤️
Kanskje frekt å spørre? Er det valgt å være alene?
Du får ta med deg noen som betyr mye for deg å slike ting :-)

Jeg verker nok litt med å fortelle det ;-) men det hadde vært best om jeg kunne ventet til etter uke 12 :)

Ja, jeg har en jobb som krever en del! Både at jeg må være skjerpet til en hver tid på døgnet. Og har svært lange vakter.
Blir godt å bli ferdig da :) har du jobb som venter på deg eller?

Du får ta med deg noen som betyr mye for deg å slike ting :)

Jeg verker nok litt med å fortelle det ;-) men det hadde vært best om jeg kunne ventet til etter uke 12 :)

Blir godt å bli ferdig da :) har du jobb som venter på deg eller?

Du får ta med deg noen som betyr mye for deg å slike ting :)

Oi det hørres veldig krevende og utfordrende ut! Kan jeg spørre hva du jobber med? Ble litt nysgjerrig:o

Ja det er vanskelig og la være og fortelle for det er jo noe man svært gjerne vil dele med sine nærmeste og venner!^^

Tja jeg er har ikke morgenkvalme eller noe plager foruten om at jeg er mye trøtt for tiden. Og det kan være utfordrende når man jobber lenge med tungt stoff og i høyt tempo med hovedoppgaver som skal leveres inn og fremføres. That's it:) så går bra!:) Ja har flere valgmuligheter på jobb fronten så er heldig der heldigvis!

Ikke frekt å spørre. Bare til å spørre det:)
Det er på mange måter ufrivillig valgt fordi barnefar har meldt seg helt ut. Men vi prøver nå og ha en dialog men er mye frem og tilbake fra hans side fra det og være nysgjerrig til å trekke seg helt unna:)
Så du er utrolig heldig som har en mann med deg på denne fine reisen!:)

Oi det hørres veldig krevende og utfordrende ut! Kan jeg spørre hva du jobber med? Ble litt nysgjerrig:o

Ja det er vanskelig og la være og fortelle for det er jo noe man svært gjerne vil dele med sine nærmeste og venner!^^

Tja jeg er har ikke morgenkvalme eller noe plager foruten om at jeg er mye trøtt for tiden. Og det kan være utfordrende når man jobber lenge med tungt stoff og i høyt tempo med hovedoppgaver som skal leveres inn og fremføres. That's it:) så går bra!:) Ja har flere valgmuligheter på jobb fronten så er heldig der heldigvis!

Ikke frekt å spørre. Bare til å spørre det:)
Det er på mange måter ufrivillig valgt fordi barnefar har meldt seg helt ut. Men vi prøver nå og ha en dialog men er mye frem og tilbake fra hans side fra det og være nysgjerrig til å trekke seg helt unna:)
Så du er utrolig heldig som har en mann med deg på denne fine reisen!:)

Jeg jobber i ambulansen, og vi har 24 timers og 48 timers vakter.
Det er en del løft og ikke minst må hodet være med ;-)

Ja, det er nettopp det. Rart å ikke fortelle de noe ennå.. Men det kommer nok ikke som en overraskelse på de :-)
Hva sa de rundt deg når du fortalte det?

Nå ble jeg nyskjerrig, hva utdanner du deg til?

Meldt seg helt ut? :-( Dette var ikke planlagt skjønner jeg?
Så leit da!! Får håpe han tar til fornuft, så han får bli med dere på denne fantastiske reisen ❤️
Og hvis ikke, så klarer du det selv!
Godt du har et bra nettverk rundt deg :-)

Jeg føler meg veldig heldig som har med meg Samboeren på dette ❤️
Han er bare fantastisk :-)

Jeg jobber i ambulansen, og vi har 24 timers og 48 timers vakter.
Det er en del løft og ikke minst må hodet være med ;-)

Ja, det er nettopp det. Rart å ikke fortelle de noe ennå.. Men det kommer nok ikke som en overraskelse på de :)
Hva sa de rundt deg når du fortalte det?

Nå ble jeg nyskjerrig, hva utdanner du deg til?

Meldt seg helt ut? :-( Dette var ikke planlagt skjønner jeg?
Så leit da!! Får håpe han tar til fornuft, så han får bli med dere på denne fantastiske reisen ❤️
Og hvis ikke, så klarer du det selv!
Godt du har et bra nettverk rundt deg :)

Jeg føler meg veldig heldig som har med meg Samboeren på dette ❤️
Han er bare fantastisk :)

Ååå ambulansen! Det hadde jeg også store drømmer om da jeg var yngre:) Helt klart det er en tøff og utfordrende jobb. Synes du er tøff jeg. Jeg studerer til sykepleie!

Det gjør ikke det nei? Vel kjekt blir det uansett når dere skal fortelle!^^.
Noen fikk sjokk og reagerte med litt "ja men du sa at du ikke ville ha barn" (helst noen kompiser da). Resten var veldig glade på mine vegne og mine foreldre tok det pent til tross for at jeg måtte opplyse dem om at det ikke var ex samboeren min sitt barn men en annens. (En jeg datet i noen uker).
Hvordan vil dine nærmeste reaksjoner bli når dere forteller?:)

Nei det var så absolutt ikke planlagt. Men tok forhåndsregler og brukte prevensjon men tydeligvis skulle den svikte denne gang. Det er jo alltid lov og håpe at han tar del av det. Bare tiden vil vise. Tror han har blitt løyet før om graviditet eller at han var sammen ei som var gravid og de begge trodde kanskje det var hans og så var det en annens( han fortalte selv han var sammen med ei gravid ei men barnet var ikke hans). Så han er der nå at han er usikker på om det er hans unge i vår situasjon, når det er ingen tvil om det. Og for meg er det litt frustrerende hvis det er det som hindrer han i og ta del i denne prosessen:/

Ja jeg unner alle og dele denne fantastiske begivenheten med partneren sin. Så bra at du er så takknemlig over samboeren din^^. Det er bra!<3

Ååå ambulansen! Det hadde jeg også store drømmer om da jeg var yngre:) Helt klart det er en tøff og utfordrende jobb. Synes du er tøff jeg. Jeg studerer til sykepleie!

Noen fikk sjokk og reagerte med litt "ja men du sa at du ikke ville ha barn" (helst noen kompiser da). Resten var veldig glade på mine vegne og mine foreldre tok det pent til tross for at jeg måtte opplyse dem om at det ikke var ex samboeren min sitt barn men en annens. (En jeg datet i noen uker).

Nei det var så absolutt ikke planlagt. Men tok forhåndsregler og brukte prevensjon men tydeligvis skulle den svikte denne gang. Det er jo alltid lov og håpe at han tar del av det. Bare tiden vil vise. Tror han har blitt løyet før om graviditet eller at han var sammen ei som var gravid og de begge trodde kanskje det var hans og så var det en annens( han fortalte selv han var sammen med ei gravid ei men barnet var ikke hans). Så han er der nå at han er usikker på om det er hans unge i vår situasjon, når det er ingen tvil om det. Og for meg er det litt frustrerende hvis det er det som hindrer han i og ta del i denne prosessen:/

Ja jeg unner alle og dele denne fantastiske begivenheten med partneren sin. Så bra at du er så takknemlig over samboeren din^^. Det er bra!<3

Sykepleier, ja da har du mange jobb muligheter :-)
Sikker jobb da :-)

I forhold til min alder og hans, så tror jeg alle rundt oss bare forventer at det skjer snart :-)
Det er etterlengtet fra begges familie ❤️ så de blir nok bare veldig glad :-)
Det blir førte barnebarnet på min side, så det blir stas ❤️

Kompiser er vel kanskje ikke de som tenker mest over dette med barn?
Så bra at familien din støtter deg uansett!! :-) dere brukte jo prevensjon, og det at det sviktet vet bi jo alle en en mulighet.. Kanskje ikke alle som tenker så nøye over det?..

Han er litt i sjokk om dagen han da?
Det er kanskje ikke så lett å forholde seg til for han.. Med å date i noen uker, så kom det sikkert som et lite sjokk..

Du må huske at han vet jo ikke om det du sier er rett. Og om han har blir løyet for før- så kanskje han er redd det skal skje igjen? Forhåpninger o.s.v.
Vi får håpe at han innser hva han går glipp av om han ikke deltar mer ;-)

Det er leit at du ikke har han å støtte deg på :-( men virker som du er veldig fornuftig i forhold til barnefaren, og at det kan ta litt tid før han innser det.

Stå på! :-) dette klarer du :-)

Sykepleier, ja da har du mange jobb muligheter :)
Sikker jobb da :)

I forhold til min alder og hans, så tror jeg alle rundt oss bare forventer at det skjer snart :)
Det er etterlengtet fra begges familie ❤️ så de blir nok bare veldig glad :)
Det blir førte barnebarnet på min side, så det blir stas ❤️

Kompiser er vel kanskje ikke de som tenker mest over dette med barn?
Så bra at familien din støtter deg uansett!! :) dere brukte jo prevensjon, og det at det sviktet vet bi jo alle en en mulighet.. Kanskje ikke alle som tenker så nøye over det?..

Han er litt i sjokk om dagen han da?
Det er kanskje ikke så lett å forholde seg til for han.. Med å date i noen uker, så kom det sikkert som et lite sjokk..

Åååå så herlig da! Blir det ekstra kjekt og fortelle nyheten:D
Blir første barnebarn fra min sin side.

Mine kompiser er jo noen år eldre enn meg som gjerne er rundt den alderen man slår seg til ro og får barn. Tror bare det var et sjokk for noen av dem:)

Nei har aldri tenkt over at prevensjon kan svikte. Vi blir lært opp at prevensjon det er 100% sikkert osv osv.

Hehe ja tror det er sjokk. Får bare ta tiden til hjelp:)

Åååå så herlig da! Blir det ekstra kjekt og fortelle nyheten:D
Blir første barnebarn fra min sin side.

Mine kompiser er jo noen år eldre enn meg som gjerne er rundt den alderen man slår seg til ro og får barn. Tror bare det var et sjokk for noen av dem:)

Nei har aldri tenkt over at prevensjon kan svikte. Vi blir lært opp at prevensjon det er 100% sikkert osv osv.

Hehe ja tror det er sjokk. Får bare ta tiden til hjelp:)

Stas med første barnebarn ❤️

Hvor gammel er du ?

Kompisene dine blir nok støttende de også når sjokket får lagt seg litt :-)

Hva slags prevensjon brukte dere?
Vi lærte på skolen at det kun er 99% sikkert. Men det er jo vanlig å tenke at så lenge en går på noe, så er en trygg.

Tiden kan nok være veldig til hjelp her :-)

Back
Topp