Desember 2014 høres helt greit ut;-)

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Jepp, tenkte jeg skulle prøve å komme inn hit da, siden det brått ikke ble noe november baby likevel...

Blir spennende å se hvor mange vi blir her inne, og hvor mange som føder på julaften ;-)

Om jeg skulle bli gravid igjen nå, så vil evnt termin bli ca 16/12/14. Blir spennende!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper også jeg havner her :) siste sjanse for 2014 baby. Klaffer det denne mnd vil termin bli ca 14/12 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg skal også inn her. Har ikke hatt el enda så vet ikke hva termin evnt vil bli, men menstermin som legen følget blir 10 desember. Perfekt og garantert være ferdig født til jul :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Last edited:
Hadde håpet at det ble før jul, men med EL mest sannsynelig på mandag men en mann bortreist til i dag, så ble det ikke noe nå :( Ikke hadde vi oss før heller :( Veldig opptatt av noe annet :p
Termin ville ha blitt 5/12.

MEN har en mulighet til for desember ;) termin da 31. desember :p Men realistisk, blir det ikke da :p :)

Krysser fingrene for dere :)

Hadde håpet at det ble før jul, men med EL mest sannsynelig på mandag men en mann bortreist til i dag, så ble det ikke noe nå :( Ikke hadde vi oss før heller :( Veldig opptatt av noe annet :p
Termin ville ha blitt 5/12.

MEN har en mulighet til for desember ;) termin da 31. desember :p Men realistisk, blir det ikke da :p
Krysser fingrene for dere :)

Brått skjer det vettu, så vi krysser fingre for deg og vi;-)

Håper også å komme hit da d ikke ble oktober likevel..Satser for fullt å komme hit i stedet..Misstenker jeg hadde el i helga eller mulig før også, men ut fra syklusen jeg har lagt til står d i morgen..Får bare smøre seg m tolmodighet:)Fikk sinnsykt halsbrann lørdag som varte til i går å er konstant tørst så toalette er en kjær venn for tiden;)Er ikke plaget m d ellers..Spennende å se hvor mange d blir inne her til slutt:)

Jeg skal også inn her. Har ukke hatt el enda så vet ikke hba termin evnt vil bli, men menstermin som legen følget blir 10 desember. Perfekt og garantert være ferdig født til jul :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Spennende! Og ja, deilig å være ferdig før jul!!!
Jeg kan jo risikere å gå på overtid på julaften og romjula jeg da.... Men det blir da ihvertfall 2014 barn om det skulle klaffe nå, det er jo helt sikkert:-)

Håper også å komme hit da d ikke ble oktober likevel..Satser for fullt å komme hit i stedet..Misstenker jeg hadde el i helga eller mulig før også, men ut fra syklusen jeg har lagt til står d i morgen..Får bare smøre seg m tolmodighet:)Fikk sinnsykt halsbrann lørdag som varte til i går å er konstant tørst så toalette er en kjær venn for tiden;)Er ikke plaget m d ellers..Spennende å se hvor mange d blir inne her til slutt:)
Uffda, ble ikke november på meg likevel, så vi er nok i samme båt... Men nå får vi det til vettu:-)

Bare venter på EL nå og krysser alt for at jeg klarer å havne her :) Ikke en positiv test på 7 pp'er så er lite optimistisk, men prøver :D

Håper jeg kommer inn her jeg også! Sannsynligvis EL i helga, OG mannen har turnusfri, så da er det bare å krysse fingrene ;) Tihii...

Håper også å komme inn her etter SA i januar (uke 13) med en liten augustskatt. Satser tungt på en desemberskatt, og termin vi da være 8/12 :)

Sent from my iPad using BV Forum

Håper å få smyge meg inn her♡♡ SA i uke 6, 14 februar, raskt synkende hcg, så legen regnet EL til 28 februar, usikker om jeg tørr å håpe, men har fått tilbake den ubehagelige oppblåst/konstant mett følelsen + svimmelhet og øm korsrygg(noe jeg ALDRI har til vanlig) så håpe håpe håpe^^♡♡ Vært morro å bli mamma i 2014 :-D IKM i går^^

Håper så inderlig det sitter en liten spire der igjen♡♡

Termin da 15/12 :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Håper å få smyge meg inn her♡♡ SA i uke 6, 14 februar, raskt synkende hcg, så legen regnet EL til 28 februar, usikker om jeg tørr å håpe, men har fått tilbake den ubehagelige oppblåst/konstant mett følelsen + svimmelhet og øm korsrygg(noe jeg ALDRI har til vanlig) så håpe håpe håpe^^♡♡ Vært morro å bli mamma i 2014 :-D IKM i går^^

Håper så inderlig det sitter en liten spire der igjen♡♡

Termin da 15/12 :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Ikm i går og termin 15/12? Lange sykluser eller noe jeg ikke skjønner? ;-)

Etter en SA i januar er vi i gang igjen med prøving:) Pp1 nå. Skulle vi være så heldige å få det til på første forsøk blir termin ca 10. desember! :) Blir spennende!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heisann! Er det noen som er gravide som har termin i desember?:)

Jeg er 5+2 uker på vei og har termin den 27 desember. Er første gang jeg er gravid så hadde vært kjekt og dele opplevelser og erfaringer :)

Heisann! Er det noen som er gravide som har termin i desember?:)

Jeg er 5+2 uker på vei og har termin den 27 desember. Er første gang jeg er gravid så hadde vært kjekt og dele opplevelser og erfaringer :)

De fleste her inne på desember14 er gravide og termin nå i desember ;) Har selv termin 27 desember :)

Back
Topp