Desember ❤

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Vil bare ytre litt glede over å ha termin i akkurat desember :) Vet at noen prøver å unngå å få termin i desember siden barna blir yngst i klassen osv. Men jeg syns det er så utrolig koselig med termin i desember :) Jeg mener at desember er den aller fineste måneden i året og fokuset ligger ofte på kos og familietid ❤ Vi har fra før en datter som er født tidlig i desember og jeg har så mange gode minner fra den tiden :) Å feire jul med en nyfødt har virkelig noe magisk med seg ❤

Nå sier jeg ikke at det er noe dårligere å ha termin en annen måned i året, men for meg har desember noe spesielt med seg ❤

Vil bare ytre litt glede over å ha termin i akkurat desember :) Vet at noen prøver å unngå å få termin i desember siden barna blir yngst i klassen osv. Men jeg syns det er så utrolig koselig med termin i desember :) Jeg mener at desember er den aller fineste måneden i året og fokuset ligger ofte på kos og familietid ❤ Vi har fra før en datter som er født tidlig i desember og jeg har så mange gode minner fra den tiden :) Å feire jul med en nyfødt har virkelig noe magisk med seg ❤
Enig! Desember er spesiell <3
Er selv desember barn :)

Ikke tenkt på det før nå, men nå tenker jeg at det er såå koselig. For jeg elsker jo desember fra før❤️

Veldig koselig :) Jeg er desemberbarn, mini er desember og lille spire er desember. Hehe. Skal ikke mangle på pakker og feiring hele mnd! :D :D

Jeg tenker det samme, jeg elsker desember å alt som hører med. Familiekos, baking, kvalitetstid og snø hvis vi er heldig:p og i år blir det ekstra kos, med en nyfødt liten skatt<3
Jeg gleeeder meg :D

Eneste ulempen jeg tenker på iforhold til årets jul er om man plutselig går glipp av julaften med storesøskene håper virkelig at vi klarer å vente til 1. Juledag ihvertfall...

Jeg synes ikke det er en fordel, men nå kan jeg tydeligvis bare bli gravid ved påsketider, så da blir det sånn :D

Vi har en født i desember og en i januar fra før - synes det blir fryktelig travle tider samt at det er en veldig mørk tid å ha barseltid på.

Blir kiden yngst i klassen? Da skal jeg begynne hjemmeskole allerede i 2 års alderen så han får hoppe opp en klasse:D

Blir kiden yngst i klassen? Da skal jeg begynne hjemmeskole allerede i 2 års alderen så han får hoppe opp en klasse:D
Om du ikke vil at ungen skal være yngst...må du nesten holde han/henne tilbake et år. :-)

Blir koselig med en nyfødt i desember. Dessuten har man da en god unnskyldning for å dra tidlig/holde seg hjemme fra alle juleselskapene :p :D

Det positive med barn født sent er at de ikke vil ha fyllt 18 når de er russ!

Det positive med barn født sent er at de ikke vil ha fyllt 18 når de er russ!

Det stemmer vel ikke helt om de går tre år før de blir russ. Kjørte i russetiden jeg ;) født i november...
Ble 18 i 2000, russ i 2001:)

Ser ikke på det som negativt med tanke på skole å ha desemberbarn.
Største utfordringen blir vel heller økonomien om vi blir nødt til å ta ulønnet permisjon pga barnehageplass.

Ellers tror jeg det blir veldig koselig med med en liten vinterbaby :D

Eneste ulempen jeg tenker på iforhold til årets jul er om man plutselig går glipp av julaften med storesøskene håper virkelig at vi klarer å vente til 1. Juledag ihvertfall...

Det tenker jeg også på! Har termin på julaften også, men sjansen er jo ikke så stor for fødsel på termin :)

Var høygravid med termin 6 jan sist, husker en koselig jul vi bare gikk rundt og ventet og tok livet med ro:) Denne gang er det termin på lillejulaften, så håper for kommende storesøster at jeg enten får litt før ell litt etter:)

Jeg er selv født i desember <3 den 15, så veldig nærme jul :-P har 2 søsken som har i mai, var alltid så misunnelig på de da de kunne ha bursdag ute, mens jeg satt inne å så film ;) men det er også mye kos, og jula med alle forberedelsene i barnehager og skole <3 og så får man litt mer kvalitets pakket, siden man gjerne kombinerer ;)

Så koselig med en sånn tråd! Behøvde lese dette ettersom det ofte slår meg at desember kanskje ikke er det ideelle.. Blir koselig <3

Så koselig å høre! Nå gleder jeg meg ekstra :)

Syns i utgangspunktet at det ikke er så mye positivt med å få barn i desember, men må innrømme at det skal bli koselig å feire jul med en nyfødt ((forhåpentligvis) har foreløpig termin 5 desember, men vet mange hopper nesten en uke tilbake på UL, og går man over tiden er man ganske nærme julaften..) Krysser fingrene for at lille kommer før :-)

Back
Topp