Dersom man kjøper bruktbil hos forhandler..

Jeg har både dratt opp innbytteprisen på bilene jeg har levert inn og prutet på bilene :) Evt sagt at jeg ville ha slike felger og nye dekk.

Går helt fint an å prute:)

Prute i vei. Om de ikke rikker seg, kan du be om at de bytter ut ting på bilen, dom er stygt eller slitt, tar neste service, nye dekk/felger, slitedeler som reg reim eller noe annet kostbart om det snart skal byttes likevel...

Pruter til og med på splitter nye biler jeg :D Får jeg ikke pris så skal jeg ha nye felger, dekk, bedre garanti osv
Så bare prute det er bare gøy :D

Du kan prute på nybiler og bruktbiler hos forhandlere. Du kan prute på pris, hva som er inkludert i prisen, tilbehør osv.

Kjør på! Jeg fekk ned prisen på bilen, samt nye vinter og sommer dekk+ slite deler som måtte skiftes. Så bare og prøve seg, dei har alltid en del og gå på!:)

Her pruta vi ned en del pga noen småting (noen få riper i lakken blant annet) - endte med billigere bil pluss rabatt på dekk og at de skiftet slitedeler, lakkerte deler av bilen på nytt, og tok en reparasjon i motoren til en verdi av typ 50 000.. ;-) Jeg fikk også mye avslag på min nybil for to år siden - det var lang leveringstid på fargen jeg ville ha (for det er sånt jeg bryr meg om :-P) så jeg fikk utstillingsmodellen til en svinaktig god pris - fordi jeg "sutra" litt over fargen bare.. :-) De har myye å gå på!!

Tør ikke engang prute på en plastklokke av utenlandske selgere på sydenferie, så all honnør til dere som kan pruting! :D Heldigvis er samboer ganske seig da. :P

Du kan prute.

Fikk 1000kr billigere på en drittbil jeg kjøpte for 2 år siden

Og min nyeste herlige bil fikk jeg prutet fra 124.000 til 108.000kr

Du bør faktisk prute. :)

Jeg har jobbet hos forhandler, og når de priser bilene legger de gjerne på 10-20.000 ekstra, nettopp fordi de forventer at du skal prute. Så hvis du kjøper bruktbil uten å prate kan du tape en del penger. :)

Prutet vel ned 15.000 da jeg kjøpte ett år gammel demobil av forhandler for 4 år siden. Var drøyt 300.000 jeg skulle ut med, og betalte "kontant" (overføring) siden jeg hadde arvet penger. Så ja, det er fint mulig :)

Back
Topp