B
*Becca*
Guest
Jeg bestilte noe på en netthandel for litt over tre uker siden. Fikk varene i posten, og så at de hadde sendt meg noe feil. Det jeg hadde fått feilsendt har en verdi på ca 2500 og det jeg skulle ha en verdi på 300.
Jeg ringte jo selvsagt til nettbutikken med en gang, og fikk mailadressen til daglig leder. Sendte en mail og forklarte hva som hadde skjedd, og han skulle komme tilbake til meg med info om hvordan jeg skulle returnere det jeg hadde fått feilsendt (de ville komme og hente det). Jeg skulle også få de varene jeg opprinnelig hadde bestilt, og en slags "kompensasjon" for at jeg sendte tilbake det jeg hadde fått feil.
Vel, nå sitter jeg her da. Har purret på dem, og ikke hørt noe. Hva gjør man i en slik situasjon? Når har det gått såpass lang tid at man kan beholde varen? Kan nevne at jeg heller ikke har fått det jeg opprinnelig skulle ha tilsendt.
Jeg ringte jo selvsagt til nettbutikken med en gang, og fikk mailadressen til daglig leder. Sendte en mail og forklarte hva som hadde skjedd, og han skulle komme tilbake til meg med info om hvordan jeg skulle returnere det jeg hadde fått feilsendt (de ville komme og hente det). Jeg skulle også få de varene jeg opprinnelig hadde bestilt, og en slags "kompensasjon" for at jeg sendte tilbake det jeg hadde fått feil.
Vel, nå sitter jeg her da. Har purret på dem, og ikke hørt noe. Hva gjør man i en slik situasjon? Når har det gått såpass lang tid at man kan beholde varen? Kan nevne at jeg heller ikke har fått det jeg opprinnelig skulle ha tilsendt.