Dersom du hadde....

Ville stått opp tidlig, for å få mest mulig ut av dagen! Brukt minst en time på badet, farget håret, dusjet, barbert legger etc :p Lang god frokost, med masse kaffe. Dratt på kafe, gått tur, kost meg hjemme med god bok, stearinlys, ett glass vin og egenvalgt musikk :)

Da ville jeg fått unna masse jobb, slik at jeg faktisk kan reise hjem fra jobb til normal tid i tiden etterpå :)

Sovet lenge
Spist varm frokost
Dratt på spa
Spist varm lunsj
Løpt en lang tur i skogen
Tatt ett langt bad
Sitti på do en time
Bestilt mat
Liggi på sofaen

Sovet lenge. Spist deilig frokost. Ligget på sofaen lenge og drikker kaffe og spist sjokolade
. Spist middag og drikket litt vin med venninner. Savnet barna

Jeg ville gått til byen, dratt til frisøren, spist sen lunsj med vin med venninner og så slumret på sofaen på kvelden :)

Aller først ville jeg shina hele leiligheten, tatt en shopperunde med lunsj på cafè, gått en tur alene i skogen, dusja lenge og besøkt venner :)

Sovet hele dagen. Evt sett på serie litt.
Dagen blir fantastisk kjedelig uten mann og barn.. Hadde rett og slett ikke ORKET komme meg opp av senga uten dem...

Vært på babyverden? :p

Sove leeeenge, ta et langt bad, sett tv og shoppet :-D spist og drukket masse godt

da ville jeg sovet lenge. tatt en lang dusj. laget album kansje. å ratt litt velvære :)

Sovet lenge, dusjet og stelt meg skikkelig, spist en god frokost I fred uten bråk eller mas, dratt på cafe alene eller med venner, drukket kaffe og te, lest litt bok, ryddet, vasket, sett på tv, slumret på sofaen, hørt på min musikk. Trenger virkelig flere dager, en er bare ikke nok.

Sovet lenge, takeaway mat, gode filmer, slaske meg i pysjen og dyne, en god kakao til kvelden med marshmallows :))

Jeg vet ikke?!
Kanskje reist på spa :)

Back
Topp