Dersom du hadde....

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
....en hel dag helt for deg selv (uten mann og barn å tenke på). Hva ville du gjort/brukt dagen på?? :D :cool:

Scrappet og hatt på musikken JEG ville ha, høyt!! Kose meg med kakao og masse herlige telys, lyker og div!!! :D

Sovet lenge og hatt litt sånn velvære dag :p og spilt MIN musikk hele dagen!

Hatt musikken på høyt, mens jeg fikset album :-) og kjørt bil, med høy musikk :-D og tatt en lang dusj :-P

Sovet lenge og brukt heeeeele sengen!

Dratt på trening.

Ligget på sofaen.

Spist egg og bacon og drukket brus på stua.

Kosa meg med godis og guilty pleasure-serier :)

Hvordan hadde været vært?

Sovet lenge, lang dusj, dersom sol og varmt - tatt en utepils på en kafe og spist med venner

Sovet, full guffe musikk og herlig middag foran tven med en favorittfilm :D

Da skulle jeg sovet lenge, tatt en lang dusj, spist lunsj og tatt en øl med ei venninne og så vasket leiligheten med musikk på full rulle :)

Sovet lenge og lest bok :)
Kanskje tatt meg en tur for å shoppe litt av det jeg trenger.

Akkurat nå: bare sløvet på sofaen!

Har vært syk i flere uker, men går jo i ett, så aldri tid til å slappe av :p

Sovet lenge, spist ordentlig frokost i ro og mak, og så ville jeg nok brukt dagen på å sløve foran TVen, vaske og kanskje ta meg et bad. Så ville jeg spist en sen middag ute med en venninne :-)

Sovet lenge :D
Dratt til frisøren.
Spa.
Drukket varm kopp kaffe.

Sovet lenge!!

Spise godis!!!

Sett på tv!!

Hadde det i helgen, faktisk! Sambo tok med mini på hyttetur. Hadde avtaler, riktignok, men det å få sove uten å ha 3-4 oppvåkninger for første gang på snart 2 år var helt fantastisk.
Ellers hadde det blitt trening, en tur med hundene, strikking og film. Prøvd å holde meg unna godisen, siden jeg ikke har godt av det. :p

Kunne hatt flere dager for å få gjort alt jeg har lyst til... Strikke, sy, lage album til ungene. Jobbe effektivt, rydde alle skuffer og skap, trent, vasket hele huset...

Sannsynligvis hadde jeg bare tatt en vanlig vask... :p

Sove lenge
Drikke masse kaffe og spise en god frokost mens jeg leser avisa
Trene
Så på spa og svømme litt og få en deilig massasje :p
Middag og vin på restaurant med gode venninner

Back
Topp