Ja! Bruker i ansiktet, kjøpte fra swiss clinic og er kjempefornøyd! Det tok noen uker med meg da, før det begynte å skje noe, men nå har huden blitt kjempefin, og jeg har prøvd ALT annet på markedet før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hur mye kostaSkal prøve snart selv. Bestilt fra ebay
Ja! Bruker i ansiktet, kjøpte fra swiss clinic og er kjempefornøyd! Det tok noen uker med meg da, før det begynte å skje noe, men nå har huden blitt kjempefin, og jeg har prøvd ALT annet på markedet før
Glemte å quoteSå bra att de fungera på deg.
Hur Manga ganger i dagen gjorde du det.?
Hvordan bruker du den når du bruker den i ansiktet?Ja! Bruker i ansiktet, kjøpte fra swiss clinic og er kjempefornøyd! Det tok noen uker med meg da, før det begynte å skje noe, men nå har huden blitt kjempefin, og jeg har prøvd ALT annet på markedet før
32Hur mye kosta
De dær??
Oj Va billigt.
Ruller opp og ned 5-6 ganger, også sidelengs og deretter skrått begge veier på hvert område. Er dårlig på å forklare er en del filmer på YouTube. Jeg avslutter med å smøre med den geleen som fulgte med når jeg bestilte fra swiss clinic. tror den rolleren fra ebay er lik som den jeg har, men vet ikke hva jeg ville smurt med hvis jeg ikke hadde den geleen :-SHvordan bruker du den når du bruker den i ansiktet?