Dermaroller .?

I salong eller dem til hjemmebruk? Har prøvd hos hudterapeut, og det funket! Tok mot strekkmerker, og de ble merkbart svakere og lysere. Skal prøve i ansiktet også etterhvert.
Ganske ubehagelig, men man må visst lide for skjønnheten. ;)

I salong eller dem til hjemmebruk? Har prøvd hos hudterapeut, og det funket! Tok mot strekkmerker, og de ble merkbart svakere og lysere. Skal prøve i ansiktet også etterhvert.
Ganske ubehagelig, men man må visst lide for skjønnheten. ;)

Hjemmebruk. Lida før skjønnheten ja de må me :-)

Jeg har prøvd i salong og så tydelig forbedring! Prøvde mot strekkmerker. De ble mye lysere og smalere. :) når jeg bikker 30, skal jeg ha en runde i ansiktet og. :)

Har så lyst å prøve, men er nok litt skeptisk. Det man gjør er jo faktisk å skade huden for at den skal fikse seg selv etterpå. Så jeg er veldig skeptisk! men så har jeg veeeldig lyst å bli kvitt de 100 000 strekkmerkene jeg har på rompa og nedover lårene da....

Jeg har prøvd i salong og så tydelig forbedring! Prøvde mot strekkmerker. De ble mye lysere og smalere. :) når jeg bikker 30, skal jeg ha en runde i ansiktet og. :)
Efter hur många gånger kunde du se resultat.??

Har så lyst å prøve, men er nok litt skeptisk. Det man gjør er jo faktisk å skade huden for at den skal fikse seg selv etterpå. Så jeg er veldig skeptisk! men så har jeg veeeldig lyst å bli kvitt de 100 000 strekkmerkene jeg har på rompa og nedover lårene da....
Akkurat det eG tenker på selv og. Har veldigt lust då.

Mamma har den fra Sissel, og hun er veldig fornøyd. Hun bruker den kun til ansiktet da.

Efter hur många gånger kunde du se resultat.??

Jeg følte jeg så bedring etter første behandling, mannen så forskjell etter den 3. :) nå er det 9 år siden jeg fødte, så tenkte at strekkmerkene var såpass dype at det ikke kom til å hjelpe stort. Men det gjorde det faktisk! Nå er de lyse og smale, og ikke brede og rosablå lenger. Anbefaler det sterkt!

Back
Topp