Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDytter opp denne for d lurer jeg og på
Min svægerska ska prøva. Så har tenk så mye på detta nu, kanske eg og vill men må få førhøra meg runt lite først.Ikke prøvd, men har lyst ☺
I salong eller dem til hjemmebruk? Har prøvd hos hudterapeut, og det funket! Tok mot strekkmerker, og de ble merkbart svakere og lysere. Skal prøve i ansiktet også etterhvert.
Ganske ubehagelig, men man må visst lide for skjønnheten.
Søk på YouTube eller Google så finner du svar.Ble nysgjerrig på hva det er jeg..? ;p
Ja de gjør de sækert . HahaKomikerfrue reklamerer veldig for d ihvertfall
Efter hur många gånger kunde du se resultat.??Jeg har prøvd i salong og så tydelig forbedring! Prøvde mot strekkmerker. De ble mye lysere og smalere. når jeg bikker 30, skal jeg ha en runde i ansiktet og.
Akkurat det eG tenker på selv og. Har veldigt lust då.Har så lyst å prøve, men er nok litt skeptisk. Det man gjør er jo faktisk å skade huden for at den skal fikse seg selv etterpå. Så jeg er veldig skeptisk! men så har jeg veeeldig lyst å bli kvitt de 100 000 strekkmerkene jeg har på rompa og nedover lårene da....
Efter hur många gånger kunde du se resultat.??