Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: M.O.S.H.I
Forresten, den precleanse´n, tar den øyesminke også??
ORIGINAL: forvirretmor
Forresten, den precleanse´n, tar den øyesminke også??
ja
Gull! Takker igjen! [:D]
ORIGINAL: *HeldigGrisen*
Hvis dere bestiller på nettet - hvor bestiller dere da?
Bruker bare D produkter men kjøper disse her hjemme og det koster jo flesk!
ORIGINAL: LadyGodiva
Hvis dere bestiller på nettet - hvor bestiller dere da?
Bruker bare D produkter men kjøper disse her hjemme og det koster jo flesk!
prettyskin4less.com
hvis du handler for over 200 kroner er det bare å skrive på ordren at de skal sette verdien til under 200 så slipper du toll/moms ol.
ORIGINAL: Alveola*
Den er G-E-N-I-A-L på øyensminke[:D][:)]
Og jeg har hatt min en hel evighet, så den er drøy og[:)]
Og jeg hadde nesten glemt Multivitamin power recovery masken! Prøvde den i salongen til søstern min og huden min ble helt myk og glatt etterpå. Har ment å kjøpe denne lenge, så skal gjøre det nå :) Sliter litt med tørr flassete hud som ikke går vekk, og den var genial..
Og jeg hadde nesten glemt Multivitamin power recovery masken! Prøvde den i salongen til søstern min og huden min ble helt myk og glatt etterpå. Har ment å kjøpe denne lenge, så skal gjøre det nå :) Sliter litt med tørr flassete hud som ikke går vekk, og den var genial..
Jeg bruker nok min precleanser litt for godt, synes ikke den er drøy.. [:D] Tar litt (eller nokså mye) på fingrene og masserer godt inn i ansiktet.. hvordan bruker du den? [:)]
Kjøper du produktene på nettet eller i salong?