Dermalogica?

M.O.S.H.I

Glad i forumet
Noen her med blandingshud som bruker dermalogica hudpleieprodukter?
Har tenkt til å bestille på nett, men er totalt forvirra over hva jeg skal kjøpe.
Noen som bruker det og som vil dele sin "oppskrift"?

GULL!!!! [:D]

Essential cleansing solution,toner,skin smoothing creme [:)]

Skal vi se..

Jeg bruker først precleanse.. den er super og tar sminke og alt som ligger oppå huden. Den åpner også porene slik at rensen renser skikkelig :)

Så har jeg essential cleansing solution. Det er en mild rens som ikke skummer. Kjempegod :)

Kremen min heter active moist. Den gir masse fukt uten å være fet.. Brukte skin smoothing cream før, men likte den ikke..

Har også en del kurer, men den jeg bruker mest er gentle cream exfoliant![:)]
og multiactive toner..(tror jeg den heter)

Ah, tuuusen takk! Da ble jeg klokere gitt! [:D] Er jo så mye å velge imellom! Da prøver jeg meg frem med dette!

Forresten, den precleanse´n, tar den øyesminke også??

ORIGINAL: M.O.S.H.I

ja

ORIGINAL: forvirretmor

ja

Gull! Takker igjen! [:D]

ORIGINAL: forvirretmor

ja

Gull! Takker igjen! [:D]

Bare hyggelig:)

Hvis dere bestiller på nettet - hvor bestiller dere da?
Bruker bare D produkter men kjøper disse her hjemme og det koster jo flesk!

Bruker Precleanser, Intensive moisture balance, ultracalming cleanser og multivitamin power concentrate - sånne ampuller mot rynker..

ORIGINAL: *HeldigGrisen*

prettyskin4less.com
hvis du handler for over 200 kroner er det bare å skrive på ordren at de skal sette verdien til under 200 så slipper du toll/moms ol.

ORIGINAL: LadyGodiva

prettyskin4less.com
hvis du handler for over 200 kroner er det bare å skrive på ordren at de skal sette verdien til under 200 så slipper du toll/moms ol.

Takk, skal sjekket ut den. Er det noen nettbutikker jeg burde holde meg unna - som selger kopier og varer som er gått ut på dato.. ?

Den er G-E-N-I-A-L på øyensminke[:D][:)]
Og jeg har hatt min en hel evighet, så den er drøy og[:)]

Og jeg hadde nesten glemt Multivitamin power recovery masken! Prøvde den i salongen til søstern min og huden min ble helt myk og glatt etterpå. Har ment å kjøpe denne lenge, så skal gjøre det nå :) Sliter litt med tørr flassete hud som ikke går vekk, og den var genial..

ORIGINAL: Alveola*

Og jeg hadde nesten glemt Multivitamin power recovery masken! Prøvde den i salongen til søstern min og huden min ble helt myk og glatt etterpå. Har ment å kjøpe denne lenge, så skal gjøre det nå :) Sliter litt med tørr flassete hud som ikke går vekk, og den var genial..

Jeg bruker nok min precleanser litt for godt, synes ikke den er drøy.. [:D] Tar litt (eller nokså mye) på fingrene og masserer godt inn i ansiktet.. hvordan bruker du den? [:)]
Kjøper du produktene på nettet eller i salong?

Ah herlig, gleder meg til det kommer i posten!

Jeg bruker nok min precleanser litt for godt, synes ikke den er drøy.. [:D] Tar litt (eller nokså mye) på fingrene og masserer godt inn i ansiktet.. hvordan bruker du den? [:)]
Kjøper du produktene på nettet eller i salong?

Gjør det på samme måte som deg.. Men man trenger ikke så veldig mye altså! Jeg bruker en liten ert :p
Kjøper det i salong. Søstern min driver salong, så det lønner seg for meg å kjøpe der[;)]

Back
Topp