Derfor liker jeg best å handle på lindex o.l!!

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Gikk i en klesbutikk for å prøve en genser i dag. Når jeg står i prøverommet i bare bh åpner butikkdama forhenget og gir meg 2 bukser som jeg skulle prøve!!! Har f...meg ikke bedt om noen bukser! Ikke bedt om å vise meg for ho heller...

Nei takke meg til lindex o.l butikker...der ville aldri sånt skjedd!

Du var ikke tilfeldigvis på carlings? Der er de EKSTREME!!!!! :eek::eek::eek::eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det går jo an å spørre da, ikke bare buse rett inn. Men du har rett i at noen som jobber i butikk er så innpåslitne at man gidder ikke å gå dit igjen :/

Huff, det er så grusomt!

kjære min... jeg tror jeg hadde gitt og en fik ho aldri hadde glemt.... man gjør jo ikke sånn...

ble så satt ut at jeg svarte "jeg tror ikke jeg orker å prøve bukser akkurat nå jeg"..!!

ble så satt ut at jeg svarte "jeg tror ikke jeg orker å prøve bukser akkurat nå jeg"..!!
Oi tror ikke jeg hadde kjøpt noe der i det hele tatt....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

nei, var på guidance eller hva det heter :p
På Amfi Borg eller??
Ho lyse korthåra?? Jeggår ALDRI inn der når jo er på jobb, for ho lar deg aldri være i fred!!!

kjære min... jeg tror jeg hadde gitt og en fik ho aldri hadde glemt.... man gjør jo ikke sånn...
Der er deb butikken jeg viste deg i går, med ho kjerringa jeg ikke tåler :p

Herreguud da, da hadde jeg fått sjokk. Heldigvis aldri opplevd noe slikt!

:eek::eek::eek:
Tror kanskje jeg hadde fortalt henne at d er normalt å sifra og vente på tilbakemelding før man buuuser inn i et omkledningrom hvor folk skifter! For så å levere en gedigen klage på henne!!:eek::eek:

:eek::eek::eek:
Tror kanskje jeg hadde fortalt henne at d er normalt å sifra og vente på tilbakemelding før man buuuser inn i et omkledningrom hvor folk skifter! For så å levere en gedigen klage på henne!!:eek::eek:
Hvis det er ho jeg tror det er, så er ho et grusomt kvinnemenneske som bare skal pushe varer på gudbog hvermann, og ikke eier skrupler what so ever!!

nei, på østfoldhallen :p ei eldre ei med langt bleka hår! Må være noe med de ansatte i den kleskjeden!
På Amfi Borg eller??
Ho lyse korthåra?? Jeggår ALDRI inn der når jo er på jobb, for ho lar deg aldri være i fred!!!

Hvis det er ho jeg tror det er, så er ho et grusomt kvinnemenneske som bare skal pushe varer på gudbog hvermann, og ikke eier skrupler what so ever!!

Æsj, hørtes ufordragelig ut!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

nei, på østfoldhallen :p ei eldre ei med langt bleka hår! Må være noe med de ansatte i den kleskjeden!
Da er det nok opplæringa dems ja:eek::eek::eek::eek::eek:
Huff!!! Syns dem har så mye fint:p

Back
Topp