Derfor har jeg lite overskudd

Hanne79

Elsker forumet

Journaling:

Da du rundet 8 måneder bestemte du deg for ikke å ville sove om kvelden. Uttrykket "sint som en okse" blir egentlig alt for mildt å bruke i denne sammenhengen. I flere timer kan du holde på om kvelden. Du skriker til du blir blå, og ingenting hjelper. Overtrøtt og sliten faller du i en urolig søvn tilslutt. Hikstene følger deg flere timer i søvne. Mamma og pappa vet snart ikke sin arme råd. Alt har vi prøvd. Å legge deg tidligere, å legge deg senere, å sove mindre på dagen, å sover mer på dagen, legge deg før du blir trøtt, legge deg etter at du er blitt trøtt. Vi har busset deg i seng, sunget deg i seng, ligget ved siden av deg.... ja, vi har prøvd det aller meste. Akk, nok en periode som forhåpentligvis snart går over.

Huff stakars dere da [&o]

Er slitsom når det er sånn man mister litt tolmodighet på de lydene til slutt [8D]

Sender deg en stor trøste klem og håper det gir seg.

Dere har ikke prøvd den allergi medesinen som gir sove efekt??
Mengen som har brukt den og vi ga Ole Martin den i en liten periode.

huffa - ser slitsomt ut både for mor og datter (og far og søster også)

Håper virkelig at dette er noe som snur snart[8|]

Næmmen huff da!!! stakkar liten![:(]
Merkelige greier, håper det går fort over....er så utrolig slitsomt når det er slik!

ORIGINAL: Chill24

Næmmen huff da!!! stakkar liten![:(]
Merkelige greier, håper det går fort over....er så utrolig slitsomt når det er slik!

Signerer

Tihi... tenkte kanskje det er litt selvmotsigende å si jeg har lite overskudd, men scrappe, det orker jeg[8D]
Men helt alvorlig... det er ganske terapeutisk for meg.... min måte å få det ut, og gi slipp på vonde følelser. For egentlig er jo Norah verdens herligste... utenom Mathilde da.... Jaja... delt 1. plass...*tihi*

Linni: Har ikke prøvd Vallergan. Det kommer nye forskrifter i felleskatalogen snart, hvis det ikke er komt enda, om at det ikke lenger anbefales for barn under 2 år pga at det roter med temperaturreguleringen. Mange som har fått skyhøy feber, over 40, av vallergan. Og det er jo ikke like lett å oppdage når de endelig sover[&:]

Skal til HS neste uke til søvntime, så får vi se. Har fått et skriv med forskjellige søvnkurer, så jeg og sambo må bli enig om en, og kjøre konsekvent. Vi MÅ få dette under kontroll før vi reiser.

ORIGINAL: Hanne79

Tihi... tenkte kanskje det er litt selvmotsigende å si jeg har lite overskudd, men scrappe, det orker jeg[8D]
Men helt alvorlig... det er ganske terapeutisk for meg.... min måte å få det ut, og gi slipp på vonde følelser. For egentlig er jo Norah verdens herligste... utenom Mathilde da.... Jaja... delt 1. plass...*tihi*

Linni: Har ikke prøvd Vallergan. Det kommer nye forskrifter i felleskatalogen snart, hvis det ikke er komt enda, om at det ikke lenger anbefales for barn under 2 år pga at det roter med temperaturreguleringen. Mange som har fått skyhøy feber, over 40, av vallergan. Og det er jo ikke like lett å oppdage når de endelig sover[&:]

Skal til HS neste uke til søvntime, så får vi se. Har fått et skriv med forskjellige søvnkurer, så jeg og sambo må bli enig om en, og kjøre konsekvent. Vi MÅ få dette under kontroll før vi reiser.

Hjelp det viste jeg ikke [&:]
Godt du er så opptater [:D]
Var ikke meningen å anbefale noe sånt da [&o]

Masse lykke til med det!!

Satser på at hun sovner som en liten engel i morgen, jeg[;)]

Stakar så sint...Uff,det må være tøft ja...
Håpe dere finner rikitg løsning og får orden på det!!![:)]

Lykke til...[;)]

huff ja det høres slitsomt ut. Er ille når ingenting virker. Bare et spørsmål har du prøvd å la henne sove med lyset på. Det virket på Monica når hun var veldig liten. Viste seg at hun var redd mørket. Hun ble flink igjen da hun fikk lys i rommet. Ønsker dere lykke til og håper det snart ordner seg.

Uffda... Håper det ordner seg...
Og det var en utrolig flott scrappeside! Jøjemeg... Slik får ikke jeg til....

Lykke til videre!
Snuppa her er sånn på kvelda, og sover utrolig urolig. Er kjempe slitsomt.

Men helt alvorlig... det er ganske terapeutisk for meg....
min måte å få det ut, og gi slipp på vonde følelser. For egentlig er jo Norah verdens herligste... utenom Mathilde da.... Jaja... delt 1. plass...*tihi*
  Har skjønt det[;)]

ORIGINAL: mb

huff ja det høres slitsomt ut. Er ille når ingenting virker. Bare et spørsmål har du prøvd å la henne sove med lyset på. Det virket på Monica når hun var veldig liten. Viste seg at hun var redd mørket. Hun ble flink igjen da hun fikk lys i rommet. Ønsker dere lykke til og håper det snart ordner seg.

Det er nesten helt lyst i rommet pga dagslys når de legger seg. Har bare vanlige gardiner.

Jeg blir bare mer og mer imponert av de flotte scrappe sidene dine!
Håper det går bedre med søvnen nå om dagene!

Back
Topp