Derfor det er mye krangling her??

mammantilbebisensin

Gift med forumet
Fordi det er så mange "unge" mødre her?Bare et spørsmål[:)]er ikke "gammel" selv,men voksen nok til å oppføre meg saklig..

Nå må du huske på at alle her har forskjellig oppfatning av ulike saker. Mennesker tenker ikke likt, har ulik bakgrunn og meninger. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre bestandig.
Og dessuten er det en stor prosent andel hormonelle kvinner og kvinner som ønsker å være hormonelle, derfor blir det kræsj noen ganger.
Og litt action på forumet i blant er litt underholdende også, så fremt det ikke går for langt?!?!
[8D]

ORIGINAL: Dama

Nå må du huske på at alle her har forskjellig oppfatning av ulike saker. Mennesker tenker ikke likt, har ulik bakgrunn og meninger. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre bestandig.
Og dessuten er det en stor prosent andel hormonelle kvinner og kvinner som ønsker å være hormonelle, derfor blir det kræsj noen ganger.
Og litt action på forumet i blant er litt underholdende også, så fremt det ikke går for langt?!?!
[8D]

joda[:)]men nå snakker ikke jeg om de saklige diskusjonene altså men om skitkasting og personangrep.....
Selv mener jeg at det ikke har noe med alder å gjøre men erfaring og umodenhet

[8D]
Veldig enig [:)]

innimellom....men bare lurte på deres mening om saken generelt[:)]

Ja sant det hehe[:D]

ofte hormoner, men så har folk ulikt syn på ting. Jeg også kan være helt uenig i det enkelte sier, og ha et helt annet syn enn noen andre. Prøver å holde meg saklig foran å drive skittkasting, da jeg synes det blir litt tramp på enkeltpersoner om jeg skulle tatt en halvironisk fleip med litt skitt inni.
Men noen ganger går det en liten djevel i meg, og jeg får lyst til å være kjempeironisk og småekkel i kommentarene, og litt skitt. Men jeg gjør dt ikke. Men tror mange har en liten "frekkis" inni seg i blant som trenger på [:D]. Har ikke du? [>:][:o][8D]

ORIGINAL: *Smokken*

noe så utrolig teit å komme med..........

??? det var et SPØRSMÅL....IKKE en påstand

ofte hormoner, men så har folk ulikt syn på ting. Jeg også kan være helt uenig i det enkelte sier, og ha et helt annet syn enn noen andre. Prøver å holde meg saklig foran å drive skittkasting, da jeg synes det blir litt tramp på enkeltpersoner om jeg skulle tatt en halvironisk fleip med litt skitt inni.
Men noen ganger går det en liten djevel i meg, og jeg får lyst til å være kjempeironisk og småekkel i kommentarene, og litt skitt. Men jeg gjør dt ikke. Men tror mange har en liten "frekkis" inni seg i blant som trenger på [:D]. Har ikke du? [>:][:o][8D]

Jo absolutt hihi[:D]

Det e vel fordi her e så mange forskjellige meninger ute og går og korsen den blir lagt fram syns mange meninger og svar e på kanten ???????????????????

ORIGINAL: Tackoma

ORIGINAL: *Smokken*

noe så utrolig teit å komme med..........

Bare denne kommentaren hær viser litt til hvorfor det er krangling på BV!

Enig enig![:)]

ORIGINAL: **martine**

tja sei det...er vel ein del hormoner ute og springer tenker eg..[:)]

Hihi - jeg er hormonell og farlig[;)]  Pass deg Martis!![:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

tja sei det...er vel ein del hormoner ute og springer tenker eg..[:)]

Hihi - jeg er hormonell og farlig[;)]  Pass deg Martis!![:D]

det skal nok litt til før du skremmer meg vennen[:D]

og ja det er nok sant nikki[:)]

Skremte jeg deg nå?[8|]

Tror nok det er for mange sterke personligheter som ikke tåler andres meninger. .derfor.. unge mødre kan ofte være mye mer saklige enn de gamle og omvendt.. [8D]

Syns bare det er synd at man ikke kan ha en god diskusjon uten at noen må hoppe inn med usaklige kommentarer som gjør at tråden blir slettet!
Om det har noe med alder å gjøre, det vet ikke eg.
Men noen kan ikke diskutere uten å gå på personlige angrep virker det som. Det er dumt hvertfall.

Back
Topp