mammantilbebisensin
Gift med forumet
Fordi det er så mange "unge" mødre her?Bare et spørsmål[:)]er ikke "gammel" selv,men voksen nok til å oppføre meg saklig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dama
Nå må du huske på at alle her har forskjellig oppfatning av ulike saker. Mennesker tenker ikke likt, har ulik bakgrunn og meninger. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre bestandig.
Og dessuten er det en stor prosent andel hormonelle kvinner og kvinner som ønsker å være hormonelle, derfor blir det kræsj noen ganger.
Og litt action på forumet i blant er litt underholdende også, så fremt det ikke går for langt?!?!
[8D]
ORIGINAL: DamaVeldig enig [:)]
Nå må du huske på at alle her har forskjellig oppfatning av ulike saker. Mennesker tenker ikke likt, har ulik bakgrunn og meninger. Trenger ikke ha noe med alder å gjøre bestandig.
Og dessuten er det en stor prosent andel hormonelle kvinner og kvinner som ønsker å være hormonelle, derfor blir det kræsj noen ganger.
Og litt action på forumet i blant er litt underholdende også, så fremt det ikke går for langt?!?!
[8D]
ORIGINAL: *Smokken*
noe så utrolig teit å komme med..........
ORIGINAL: Dama
ofte hormoner, men så har folk ulikt syn på ting. Jeg også kan være helt uenig i det enkelte sier, og ha et helt annet syn enn noen andre. Prøver å holde meg saklig foran å drive skittkasting, da jeg synes det blir litt tramp på enkeltpersoner om jeg skulle tatt en halvironisk fleip med litt skitt inni.
Men noen ganger går det en liten djevel i meg, og jeg får lyst til å være kjempeironisk og småekkel i kommentarene, og litt skitt. Men jeg gjør dt ikke. Men tror mange har en liten "frekkis" inni seg i blant som trenger på [:D]. Har ikke du? [>:][:o][8D]
ORIGINAL: Tackoma
ORIGINAL: *Smokken*
noe så utrolig teit å komme med..........
Bare denne kommentaren hær viser litt til hvorfor det er krangling på BV!
ORIGINAL: **martine**
ORIGINAL: ~Fiorellina~
ORIGINAL: **martine**
tja sei det...er vel ein del hormoner ute og springer tenker eg..[:)]
Hihi - jeg er hormonell og farlig[;)] Pass deg Martis!![:D]
det skal nok litt til før du skremmer meg vennen[:D]
og ja det er nok sant nikki[:)]