Deres mening?

ORIGINAL: Sjakkruta

Litt too much kanskje [:-]

Ikke min smak og liker ikke stilen eller farger .... 

Rett og slett litt for mye av det gode.

Kult mønster og alt det der, men hadde holdt på en kalesje eller ei stelleveske synes JEG!!

Den var søt, men jeg liker ensfarget best[:)] Du bør jo selvfølgelig kjøpe det som DU liker best[;)]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Det ser ut som om en designer fra Marimekko har prøvd å lage dukkevogn i ammetåka. 

Hahaha!!!
Sign[:D]

ORIGINAL: TheGoodWife

Den var fin, men litt lett å bli lei kanskje?

enig.
meen eg har sjokkrosa tvillingvogn med blomstrete kalesje, så ka har eg å sei[:D]
(og eg e ikkje lei mi[:D])

Jeg synes den var stilig, men den kan kanskje bli litt vanskelig å selge etterpå. Da er det jo ikke sikkert det skal se sånn ut[;)]

Nå er jeg emmaljunga city cross entusiast, så hadde ikke kjøpt den vognen. Men siden jeg tror det var mere fargene du tenkte på så ja kunne helt klart kjøpt en fargesprakene vogn med mønster[:D] Personlig synes jeg svart/grå vogn er utrolig kjedlig og ville aldri valgt det til mitt barn. Synes heler ikke svart er for små barn, derfor har jeg BLÅ
Men alle har forskjelig smak så viss du liker den ikke bry deg med hva en fremmed tenker.

tror ikke jeg hadde kjøpt den, helt grei

Den var så stygg at den er kjempekul....[:)]
Hade glatt kjøpt en sånn[;)]

ORIGINAL: Bøllefrø*

annerledes, så derfor litt tøff!

ORIGINAL: Sjakkruta

Litt too much kanskje [:-]

ORIGINAL: slisabeth

Jeg hadde sikkert følt den var kul første uka, så hadde jeg begynt å kvi meg for å vise meg med den for jeg hadde blitt lei den, og litt flau

Hihi, det er det jeg er litt redd for! *tenke tenke*
Gøy å se så mange forskjellige meninger forresten!

ikke noe for meg :)

Dritkult mønster, men absolutt ikke noe jeg hadde greid å hatt[8D]

ORIGINAL: Anni81

Hva er deres umiddelbare reaksjon på denne vogna?
Vurderer å bestille denne, men må bare høre hva folk synes for gøy [:D]
(tenker kun på fargevalget, ikke selve vogna)

vanskelig å finne dynetrekk som passer til, og jeg hadde blitt fort lei den der, litt overdreven [8D]

Litt sånn for "røyka fjern på 70-tallet" for min smak. Håpe du ikke går forbi noen med kraftig epelepsi, går jo rett i anfall [;)]

Back
Topp