Deres mening?

Anni81

Glad i forumet
Julibarna2014
Hva er deres umiddelbare reaksjon på denne vogna?
Vurderer å bestille denne, men må bare høre hva folk synes for gøy [:D]
(tenker kun på fargevalget, ikke selve vogna)

den va kul:-)

Tja, vogna var fin den.. Selv er jeg ikke så begeistret for sånne små handlevognhjul, og sverger til kjente merker når jeg kjøper såpass dyre ting.. Hva slags merke er det?

Jeg ble litt småsvimmel av det fargede mønsteret...ikke helt min stil...Likte ikke håndtaket eller understellet SORRY!!

ORIGINAL: Sjakkruta

Litt too much kanskje [:-]

Det tenkte jeg også først, men nå har jeg sett så mye på den at den begynner å bli litt kul! [:)]
Men vanskelig å bestemme seg, ikke godt å vite om det er en sånn man blir fort lei av.

stilig utseende, men kunne ikke tenkt meg den selv pga hjulene[:)] men hadde jeg sett noen med den hadde jeg ikke tenkt at den var stygg nei[:D]

Jeg hadde blitt lei rimelig fort.

Kul å se på gata, men ikke hver dag.

annerledes, så derfor litt tøff!

ORIGINAL: Pearl

Tja, vogna var fin den.. Selv er jeg ikke så begeistret for sånne små handlevognhjul, og sverger til kjente merker når jeg kjøper såpass dyre ting.. Hva slags merke er det?

Den heter Jet Picasso. Importeres fra Polen. Men den kom best ut i test på barnevognguiden tror jeg det var, og de er veldig behagelig å trille (har vært i butikken og testa).

For mye plast. Forhjulet er så lite (det er vel bare ett?) at den vil bli vanskelig å kjøre, hjulene er mest sannsynlig harde og vil da være veldig glatte. Ser tungvint ut å slå sammen. "Klumpete" understell. 

ORIGINAL: Anni81

Den heter Jet Picasso. Importeres fra Polen. Men den kom best ut i test på barnevognguiden tror jeg det var, og de er veldig behagelig å trille (har vært i butikken og testa).

Du vet at barnevognguiden bare er brukererfaringer? Og en bruker som kun har prøvd den vogna og er sååå fornøyd syns jeg ikke bør vektlegges så mye.

ORIGINAL: Sicily

For mye plast. Forhjulet er så lite (det er vel bare ett?) at den vil bli vanskelig å kjøre, hjulene er mest sannsynlig harde og vil da være veldig glatte. Ser tungvint ut å slå sammen. "Klumpete" understell. 

Selve vogna er grei, det er ei sånn jeg vil ha. 4 hjul med svingbare/låsbare forhjul. Den er solid og god og ikke av plast.
Det er selve designet/fargene jeg sliter med å bestemme meg for [:D]

Min eneste reaksjon er: Fy faen, jeg fatter ikke hvordan folk klarer å bruke vogner med sånne hjul![8D]

Designet var kjempekult, sånt kunne jeg fint kjøpt selv! [:D]
Men jeg tror gubben hadde nektet å trille den.. [8D]

Vognen ellers synes jeg ikke noe særlig om, men jeg er mer glad i store vogner med fire store hjul, jeg da. [;)]

ville personlig hatt en mer robust vogn, eks simo el emmaljunga. sånn som det snør nå er jeg glad vi har en skikkelig kraftig vogn[:)]

Back
Topp