Hageblomsten
Forelsket i forumet
Hvordan ble deres julefeiring m.t.p. graviditeten? Dukket det opp noen uventede overraskelser underveis?
Jeg var sikker på at jeg kom til å orke en god del julemat, men det så ikke ut som om jeg hadde rørt asjetten da magen sa stopp
Jeg hadde heller ingen kjole som klarte å skjule gravidmagen godt nok, til tross for at jeg kun er i uke 11! Så her klarte tanta mi å avsløre meg, selv om vi ikke hadde planer om å fortelle før om en måneds tid
Jeg var sikker på at jeg kom til å orke en god del julemat, men det så ikke ut som om jeg hadde rørt asjetten da magen sa stopp
Jeg hadde heller ingen kjole som klarte å skjule gravidmagen godt nok, til tross for at jeg kun er i uke 11! Så her klarte tanta mi å avsløre meg, selv om vi ikke hadde planer om å fortelle før om en måneds tid
Bittelitt kvalm etter julemiddagen, men gikk over i løpet av en times tid, så det er jeg fornøyd med. Men tror jeg var mer trøtt enn ungene da vi vendte nesa hjemover litt utpå kvelden 
det synes jeg høres lurt ut!
r
Sov til 10:30 og tilbrakte resten av dagen kvalm på sofaen, samt de etterfølgende dager egentlig.