Deres form i uke 11-12

Malloo

Betatt av forumet
Hei! Hvordan var/er deres form i uke 11-12? Jeg har veldig fin form og ikke noe spesielle symptomer om dagen, litt vondt i hodet ett par kvelder og kjent det litt i livmora de to siste dagene, men ikke noe annet. Har heller ikke fått noe spesielt mage enda heller (vet det er normalt da)
Skal på julebord i kveld med jentene og tenkte å fortelle det da. Er 11+2. Men stresser meg jo litt at jeg ikke har vært på ul siden jeg var 7+5. Og så skal igjen om 1,5 uke :)
 
Last edited:
Er 11+4 og kvalmen har gidd seg veldig! Det har også alle andre symptomer, det er litt bekymrende:hungover: Meeen veldig kjekt å kanskje kunne håpe på en liten energiboost igjen
 
Ikke hatt noen symtomer så langt i hele tatt. :happy: Ingen forandring etter uke 12. Kjenner meg ikke gravid, men det er en levende baby der inne. Ingen mage enda heller.
 
Ikke hatt noen symtomer så langt i hele tatt. :happy: Ingen forandring etter uke 12. Kjenner meg ikke gravid, men det er en levende baby der inne. Ingen mage enda heller.
Oki så bra! Er det jeg er mest bekymret over, over ikke noe mage eller at jeg ikke føler meg så veldig gravid akkurat nå
 
Oki så bra! Er det jeg er mest bekymret over, over ikke noe mage eller at jeg ikke føler meg så veldig gravid akkurat nå

Hvis du var gravid på ultralyd sist og ikke har hatt store blødninger eller ekstreme magesmerter så er du aller mest sannsynlig fortsatt gravid. :happy: Jeg hørte hjertelyd i morgest, og føler meg så absolutt ikke gravid.
 
Hvis du var gravid på ultralyd sist og ikke har hatt store blødninger eller ekstreme magesmerter så er du aller mest sannsynlig fortsatt gravid. :happy: Jeg hørte hjertelyd i morgest, og føler meg så absolutt ikke gravid.
Hørte hjertelyd 7+5, og ikke hatt noe antydninger til verken blod eller smerte siden det :angelic:
 
Jeg føler meg helt lik. Føler meg veldig lite gravid, syns det er helt merkelig å være gravid uten at jeg føler at noe vokser inne i meg. Er av og til uggen, men det er alt. Har fått litt mage. Men kjenner selv på at jeg er bekymret på at noe har gått galt :hungover:
 
Jeg føler meg helt lik. Føler meg veldig lite gravid, syns det er helt merkelig å være gravid uten at jeg føler at noe vokser inne i meg. Er av og til uggen, men det er alt. Har fått litt mage. Men kjenner selv på at jeg er bekymret på at noe har gått galt :hungover:

Jeg prøver å nyte tiden jeg er i god form. :happy: Vet at om 3-4 mnd er nok ting annerledes og jeg kommer til å savne denne tiden. :happy:
 
Ingen symptomer annet enn litt trøtt! Blitt litt breiere over baken :p
 
Hei! Hvordan var/er deres form i uke 11-12? Jeg har veldig fin form og ikke noe spesielle symptomer om dagen, litt vondt i hodet ett par kvelder og kjent det litt i livmora de to siste dagene, men ikke noe annet. Har heller ikke fått noe spesielt mage enda heller (vet det er normalt da)
Skal på julebord i kveld med jentene og tenkte å fortelle det da. Er 11+2. Men stresser meg jo litt at jeg ikke har vært på ul siden jeg var 7+5. Og så skal igjen om 1,5 uke :)

Jeg har generelt ikke vært så veldig plaget, lite kvalm hele veien, men vært ekstremt trøtt og sliten i kroppen. Men da jeg kom til uke 11 merket seg endelig litt overskudd igjen og akkurat som deg så kjente jeg jo at det var litt hardt på magen, men hadde kun oppblåst-mage på kvelden og helt flat på morgenen. Nå et par uker etter merker jeg nesten forskjell på at magen virker større nesten daglig :) så det er nok bare å smøre seg med tålmodighet og være fornøyd med at man ikke har noe særlig plagsomme symptomer! Du har jo sett et bankende hjerte i 7+5 og det gir svært gode odds for at den lille fortsatt stortrives og vokser fint der inne :) Gled deg til å fortelle det! Jeg gjorde det til min gjeng i går, og det var såå koselig! :D
 
Er 12+3 i dag, og formen begynner endelig å komme seg :-D hatt 6 uker med spying hver dag og total utmattelse. Begynner endelig å føle meg normal igjen heldigvis :p men er veldig oppblåst så ser ut som jeg er gravid i uke 20 hehe
 
Er 12+0 i dag og den siste uken har formen blitt mye bedre! Er ikke lenger så kvalm og trøtt!

Deeeeeilig!!
 
Samme form som jeg har hatt hele tiden. Merker ingenting! 11+3 i dag.
 
Veldig varierende. Sleit lenge med kvalme de forrige svangerskapene mine også. Så er forberedt på å gå slik til hvertfall 16-17 uker. :depressed:
 
Har kommet over uke 12, men da jeg var i uke 11 forsvant alle symptomer over natten. Ble nesten redd for at noe var feil! Hadde ekstrem kvalme, men også den forsvant til min store lykke.
 
13+3, mye kvalm enda. Også fått hodepine og migrene etter jeg entret 2. trimester...
 
Back
Topp