deres første symptom?

tigergirl

Forumet er livet
allitd like kjekt å vite og helst sett opp på hvilken dag det var i syklusen.

eks dag 32 småkvalm

jeg er ekstrem, merker graviditeten omtrent med det samme hver gang[8D]

dag 9: trøtt og helt i svime, og denne bobla som sprekker, kjennes det ut som, nederst imagen min. det hadde jeg sist gang og.

dag 14: ømme pupper, vondt rundt eggstokkene, da var jeg bare sikker at nå har det klaffet:)

Her var jeg stup-trøtt et par dager før IKM... testa positivt samme dag og forsto endelig hva denne trøttheten var for noe... [8D]

Første symptomet var egentlig "følelsen" rett og slett[:)] Viste det bare, hadde det akkurat likt med førstemann. Så kom kvalmen og de ømme, voksende puppene[:)] Og ikke minst trøttheta[8D]

eg blei veldig kvalmen etter ei vega etter befroktningsdagen...sånn hadde eg d me nr 1 og...å va kvalmen i 6mnd...pluss veldig vondt i eggstokkane...

veldig kvalm, varm og ømme bryster..[&:][:)]

Merket det egentlig på at jeg ikke hadde lyst på snop, er vanligvis gal etter sjokolade før TR, men da suget aldri kom tenkte jeg at jeg var gravid. Dette var 3-4 dager før IKM. Merket det på samme måte sist jeg var gravid[;)].
Tok en test 3 dager før IKM og den var svak men positiv. [:D][:D] Var også litt øm i puppene og trøtt rundt IKM.

ORIGINAL: Enbabytil

Vonde pupper en ukes tid før ikm..

Her også. Samt noen voldsomme "rivinger" i/rundt livmora. Samme som sist. [8D] Var vel de der "stikningene/rivingene" som gjorde at jeg testa såpass før IKM.

jeg får helt sykt ømme pupper, og så nyser jeg i ett sett... gjerne 20.30 ganger om dagen!!!!

ORIGINAL: st1gal

jeg får helt sykt ømme pupper, og så nyser jeg i ett sett... gjerne 20.30 ganger om dagen!!!!

er nysing et vanlig symptom på graviditet?? isåfall er jeg veeeldig gravid![:D]

hehe..jepp..hos meg så.. vært gravid 2 ganger. Har nesten trodd jeg har blitt alergisk mot pollen eller noe, begge gangene, for nyser hele tiden og 2-3 ganger etterhverandre..

Back
Topp