Kitina
Andre møte med forumet
Jeg jobber for tiden på en plass som innebærer at jeg store deler av dagen oppholder meg steder hvor det aktivt røykes både inne og ute. Det er også til dels risiko for å bli utsatt for vold, samt at jeg har en leder som ikke helt har forståelse for at gravide ikke skal jobbe direkte med covid-pasienter. Da jeg luftet mine bekymringer fikk jeg beskjed om at det ikke er tunge løft og at det derfor burde gå bra ...
er det noen som har bedt om tilrettelegging/omplassering eller liknende av samme årsaker som har fått støtte på det? Jeg har bedt om å få time hos jordmor, og skal ha et møte med min sjef, men ville bare høre med dere om dere har noen erfaringer
det kverner mye i hodet om dagen da jeg har en SA bak meg og vil gjøre alt som er best for meg og frøet i magen!
er det noen som har bedt om tilrettelegging/omplassering eller liknende av samme årsaker som har fått støtte på det? Jeg har bedt om å få time hos jordmor, og skal ha et møte med min sjef, men ville bare høre med dere om dere har noen erfaringer