Deres erfaring med:

Funket fint det lille jeg har brukt den

Ikke min erfaring. Har måtte vente til dagen etter to av to ganger. :) da har det vært mellom to forskjellige banker, ingen av dem dnb.

Jeg har brukt flere ganger mellom ulike banker, alltid hatt på konto samme dag, som regel innen en times tid.

Jeg er ikke skeptisk til noe som banken min har utviklet, da burde jeg ikke ha penger i den banken tenker jeg :p
Vipps er en fantastisk app som overfører penger på sekunder. Jeg er ofte ett surrehode glemmer kortet mitt overalt, da bare vippser jeg over til venninne mine så går det i orden :D

Syns nettbanken er lettere, jeg. :p
Iallefall når det er beløp mellom meg og sambo - som det jo i 99% av tilfellene er for oss. Vi har ikke dnb, så slitsomt å måtte ha venta til neste bankdag med å få pengene.
Har heller ikke DnB.

Ingen av oss har DnB, men pengene har vært på konto innen ca 4-5 timer tror jeg.

skal vist være ypperlig, har bare ikke orket å se på det ennå!

Kjempeenkelt, ikke noe å være skeptisk til tenker jeg..

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan fungerer det?
- logg inn
- send penger/be om penger
- velg mottaker (kontaktliste kommer opp)
- tast inn ønsket sum
- skriv evt en mld (ikke nødvendig)
- trykk på pil videre (sammendrag kommer opp - klar til å sende)
- send
Når du har valgt mottaker så står det under navnet hvis den personen ikke har appen, hvis du likevel sender så får mottaker beskjed fra vipps om at han/hun må laste ned appen for å motta pengene. Hvis personen ikke laster ned appen for å motta pengene blir pengene tilbakeført til deg etter tre dager.
Du kan ikke be om penger fra folk uten appen, kun overføre. Det er heller ingen krav om minstesum :)

Last edited:
Har brukt den mye :) min far har ansvar for hesten min. Å da er det veldig greit å "vippse" penger til han når hesten trenger noe :)

Har også brukt det mye til feks julegaver ol. Ingen negative erfaringer til nå.

Back
Topp