deres bhg. hverdag!

Når står barnet ditt opp om morgnen? 6
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Mellom 6:45 og 10:30 alt ettersom når jeg begynner på jobb
Når henter du? mellom 12 og 17:15
Når legger barnet seg? kl 19 (eller 20 dersom han har sovet dagdupp)
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Leker inne/ute, lager middag og spiser middag og ser barnetv
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? som alenemor synes jeg at mye tid går bort til husarbeid og middagslaging.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? ikke jobbet 120%

Jeg har bytta middag og kveldsmat. Istedenfor å stresse med å rekke å lage middag på kort tid mens ungen er sliten og sutrete og vil ha oppmerksomhet, så smører jeg brødskiver til middag. Fort laget og fort spist så har vi tid sammen. Når fantorangen begynner 17:30 har jeg en hel time alene på kjøkkenet til middagslaging mens mini koser seg med barnetv. Så spiser vi 18:30 og tar kveldsstellet etter det.

Når står barnet ditt opp om morgnen?
7tiden
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?
rundt 9, når mannen leverer blir det ca 8
Når henter du?
i halvfiretiden... mannen henter i firetiden..
Når legger barnet seg?
1930
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?
lager middag, spiser middag, leker litt, ser på barnetv, spiser kvelds
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?
syns det er helt greit..
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?
sovet lenger? [:-]

ORIGINAL: m_fame

Bare nysgjerrig her, og håper dere vil svare!

Når står barnet ditt opp om morgnen? 6.30-7.00
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? enten 7.00, 08.00 eller 9.00..avhenger når jeg begynner på jobb[;)]
Når henter du? Han er aldri senere enn 15.45, tidligst henter jeg han 13.30
Når legger barnet seg? Legger seg rundt 19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, leker inne/ute eller på shopping
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Fornøyd jeg
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Jobbet redusert og hatt muligheten til en kosedag i ny og ned med gutten min[:)]

Når står barnet ditt opp om morgnen? Hun står opp mellom 0700-0900
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Hun blir levert mellom 0815-1030
Når henter du? Variere, da jeg studerer, men som regel aldri senere enn 1600 og sjeldent tidligere enn 1400.
Når legger barnet seg? 20:00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Vi spiser middag, ser på Fantorangen, synger, leser bøker, er ute, leker, rydder litt, koser og tuller. Hun går ofte store deler av veien hjem selv også, tar ca 25 min for voksne, litt lengre med en på 20 mnd[;)]
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Er fornøyd og syntes vel egentlig ikke jeg har for lite tid, men skulle kanskje gjerne hatt muligheten til å hente feks 1500 hverdag, men jeg får det bare ikke til.
Hatt bil kanskje, men samtidig så koser vi oss veldig disse dagene i fine været hvor vi går sammen hjem og ser på alt som vi går forbi og prater og synger, men idag når det var øsende pøsende regn kunne jeg godt hatt bil og gjerne i de verste kuldegradene[:o] Da hadde vi spart litt tid og energi der..
Ellers så som sagt at hun hadde litt kortere dager, feks fra 0830-1500.. Hun koser seg veldig bhg og vil ofte ikke hjem når jeg henter heller, så vet hun trives[:)] Er forsåvidt greit fornøyd med tingenes tilstand, vi har hatt mange late morgninger for å si det sånn[;)]

Når står barnet ditt opp om morgnen? Ungene våkner kl 6 når sambo står opp, da får de sitte og se på barnetv og spise frokost, men s jeg er i dusjen

Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Alt avhengig av når jeg begynner...enten kl 6.30, 8.00, 9.00 eller 9.45

Når henter du? Alt avhengig av når jeg slutter...enten kl 14, 15, 16.15 eller 17.

Når legger barnet seg? er som regel i seng til senest kl 19, men de sovner som regel ikke med engang...de deler rom og liker å skravle litt før de sovner

Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Leker, skravler om dagen vår, lager middag, ser barnetv, har med venner hjem på lekebesøk osv

Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Er veldig fornøyd med ordningen....¨må vel lege til at jeg jobber i samme barnehage som ungene går i....har minstemor på samme avdleing...og til høsten sakl jeg begynne å jobbe på eldstemann sinn avdeling....så jeg er heldig og fr sett ugene mine mye i løpet av dagen :)

Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Kunne jo innimellom ønsker meg litt mer fri, f.eks en dag i uka...som vi kunne hatt hjemme tid sammen, men egentlig så syns jeg hverdagen vr fungerer fint :)

Når står barnet ditt opp om morgnen? kl 7 når jeg skal på jobb, 8 når jeg har fri
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? ca 8 når jeg skal på jobb og ca 9 når jeg har fri
Når henter du? når jeg har fri henter jeg ca kl 15, når jeg har vært på jobb blir kl 16.15
Når legger barnet seg? ca 19.30
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? middag og slapper av, ungene leker og vi er ute litt om det er vær til det
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Synes det er en grei ordning

Når står barnet ditt opp om morgnen? de står opp senest 0730
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? de blir levert mellom 0815-0820
Når henter du? de blir hentet alt mellom 1530-1605
Når legger barnet seg? de legger seg alt mellom 19-1930.(men mest 19)
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? de leker sammen,og leker med storesøsken mens jeg lager middag.så spiser vi,leker evt bader/dusjer før leggetid
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? det funker kjempe fint,men innimellom føler jeg at det er knapp tid fra de kommer hjem til de skal legge seg.

Når står barnet ditt opp om morgnen? 07 om jeg skal på skolen / 06 om jeg skal i praksis
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? alt mellom 08-11 om jeg skal på skolen / 07.15 om jeg er i praksis.
Når henter du? mellom 14.30 og 15.30
Når legger barnet seg? 18.30-19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Ute om det er finvær, inne å leker, lager mat, ser barnetv.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Helt knall
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? ingenting.

Når står barnet ditt opp om morgnen? halv 7 tiden
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? halv 9-9
Når henter du? halv 3-3
Når legger barnet seg? 6
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? leker og spiser middag
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? synes det går greit. men hun går bare 60% i bhg
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? ingenting

Når står barnet ditt opp om morgnen? mellom 7-8
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?ca 09.30
Når henter du? far leverer som regel, jeg hemter rundt 15
Når legger barnet seg? 19
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? middag og lek
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? føler vi har en bra ordning her ja:)

Når står barnet ditt opp om morgnen?

De har en tendens til å stå opp aaaalt for tidliig, mellom 6-7...

Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?

Leverer ca 9 - 9.30

Når henter du?

15. Noen ganger 16, hvis de sier de vil være lenger.

Når legger barnet seg?

De er i seng.19.30 ca.

Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?

Alt mulig rart. Handler sammen (ikke storhandling, men handling på barnas premisser), leker ute eller inne, drar på besøk eller har besøk.

Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?

Syntes dette fungerer helt fint. Har akkurat nå for tiden mulighet til å la være å sende de i bhg hvis vi vil finne på noe annet. Noen ganger er bare en av de hjemme, mens den andre er i barnehagen. Har litt ekstra kvalitetstid.

ikke noe jeg kommer på akkurat nå

Når står barnet ditt opp om morgnen?  ca 6.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?  7.40-7.45
Når henter du?  15.45-16.00
Når legger barnet seg?  kl 19
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?  Nå når det er lyst ute prøver vi å være litt ute, ellers er vi inne, spiser middag, pusler puslespill, tegner osv. Noen dager drar vi på besøk til familie eller venner etter bhg.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?  Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å hente henne tidligere, men er stort sett fornøyd.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?  Hentet tidligere, levert seinere.

Når står barnet ditt opp om morgnen?07
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?09.15
Når henter du?1430
Når legger barnet seg?minste 1820. eldste 1930
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?middag, leke, besøk, svømming og turn i gang i uken hver.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? veldig fornøyd..
ingen ting nå

Når står barnet ditt opp om morgnen? - Må vekkes, og kommer an på hvilken vakt jeg har..
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? - Når jeg begynner på jobb... jobber i samme bhg. Så alt fra 7-09.30
Når henter du? - Når jeg er ferdig på jobb, alt fra 1430.1700
Når legger barnet seg? - ca kl 20
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? - Kommer an på når jeg slutter.. drar i butikken, lager middag, ser på barnetv, og leker litt...
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? - Slutter jeg 1430 har jeg nok av tid... og slutter jeg 17 blir det altfor lite tid...
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? - Må tenke litt[:)]

Når står barnet ditt opp om morgnen? Våkner ca 0630.
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 0730.
Når henter du? Mellom 1530 og 1630.
Når legger barnet seg? 1830
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, leker litt og kveldsstell.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Vi har ikke annen mulighet. Hun stortrives i barnehagen, heldigvis. Skulle gjerne hatt mer tid, men slik som det er nå, så har vi ikke mulighet til annet.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Ville ha hentet litt tidligere.

Når står barnet ditt opp om morgnen? 07.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 09.00
Når henter du? 14.30
Når legger barnet seg? 19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Lager middag, leker og ser barnetv.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Fornøyd. Går kun 3 dager i bhg.
ingenting

Når står barnet ditt opp om morgnen? 7
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 7:30
Når henter du? 15:00
Når legger barnet seg? Mellom 18:30 og 19:00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Barna leker mens vi lager mat, spiser, koser, kveldsstell
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Litt lite
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Skulle gjerne hatt mulighet til kortere arbeidsdager

Når står barnet ditt opp om morgnen? de står opp ca 07.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? mellom 09-10.00
Når henter du? 15.30 -16.00
Når legger barnet seg? mellomste kl 18.00 , største kl 19.00 . mini kl 18.30(ho går ikke i bhg da )
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? spiser middag , leker inne eller ute , bader eller kveldstell og kveldsmat
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? fornøyd
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? ingenting

Når står barnet ditt opp om morgnen? 05.45-06.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? kl. 07.15 ca..
Når henter du? Mellom halv tre og halv fem, varierer på hvor lenge jeg er på skolen
Når legger barnet seg? 19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? leker, leser, spiser middag, ser barnetv, kveldsstell
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Jeg syns det er for lite tid med ham..
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Jobb i steden for skole og hatt han en dag hjemme i uka evt litt kortere dager.

Typisk mødre på Babyverden-svar;
Når står barnet ditt opp om morgnen? 9.00
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 11 tida
Når henter du? ikke senere enn kl 15!!!
Når legger barnet seg? 19.30
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? går tur,lager middag sammen(masse grønt selvfølgelig) baker brød til matpakka dagen etter og leker masse,koser!
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? altfor lite,men h*n går bare 2 dager i uka da
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? vært hjemme med abrnet til det ble 50

[8D][8D]sorry,klarte ikke dy meg[:D]

Back
Topp