deres bhg. hverdag!

m_fame

Forelsket i forumet
Bare nysgjerrig her, og håper dere vil svare!

Når står barnet ditt opp om morgnen?
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?
Når henter du?
Når legger barnet seg?
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?

ORIGINAL: m_fame

Når står barnet ditt opp om morgnen?-------------08.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?-------09.30
Når henter du?-------------------------------------15.00
Når legger barnet seg?-----------------------------19.00-19.30
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?-------------Spiser middag, går ut for å leke (om det er vær til det)
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?------- Jeg er veldig fornøyd!
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?-------------Ingenting!

Når står barnet ditt opp om morgnen?nå står vi opp kl 06.30, før da jeg jobbet sto vi opp kl 05.15
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?Nå 07.30, før 06.30
Når henter du?Nå 15, før, fra 14-17
Når legger barnet seg?18.30-19
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?middag,besøker svigers, kordag en dag i uka, en dag på ballleik, ellers hjemme tid
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?før følte vi at vi hadde litte tid,nå helt greit. Guttungen må være i banrehagen fra 08-15 pga spesped og ppt
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?Siden det beste for gutten er barnehage pga språket så hadde det blitt som det er nå

PS vi bor 27km fra barnehagen dermed så har vi også et stykke å kjøre, dette er noe jeg kunne tenkt meg å hatt kortere vei

Når står barnet ditt opp om morgnen? 8 hvis jeg skal på skolen, 6 hvis jeg er i praksis (når de våkner hvis jeg har fri)
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? halv 9 / halv 7
Når henter du? Mellom 15 og 16
Når legger barnet seg? ca 20
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Guttene er dritslitne, så de sitter bare og slapper av, leker litt på rommet
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Synes det er midt i blinken
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Ingenting

Når står barnet ditt opp om morgnen? Ca 07:30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Ca 08:30 hvis jeg skal på jobb. Rundt 09:00 hvis jeg har fri (må være der før 09:30)
Når henter du? Ca 15:30 hvis jeg har fri. Om jeg jobber så varierer det når han blir henta - ettersom det er forskjellige som henter.
Når legger barnet seg? Mellom 19:00 og 20:00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Middag, og han leker eller ser på TV.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Helt OK. Han er som oftest sliten etter barnehagen så da er det greit å ta det rolig frem til leggetid.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Å kunne henta han i bhg selv hver dag.

Når står barnet ditt opp om morgnen? mellom 6 og halv 8
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? oftest kl.8
Når henter du? oftest kl.14
Når legger barnet seg? ca 18.45
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? leker, spiser middag, danser og ler, er ute og sykler/graver osv, ser barnetv
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? er veldig fornøyd, vi har masse tid sammen [:D]
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? ikke noe!

Når står barnet ditt opp om morgnen?  Ca. halv 7
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?  Ca.kvart over 7
Når henter du?  Når jeg/mannen er ferdig på jobb.. Mellom 3 og 4
Når legger barnet seg?  Senest halv 8
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, ser barnetv og koser oss.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?  Litt lite tid etter bhg.. Bra det finnes helg!
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Om jeg hadde hatt mulighet ville jeg ha jobbet 80%.. Fått en fridag sammen med snuppa

Når står barnet ditt opp om morgnen? Vekker ham ca 08.15
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)?Er der 09.28 - må være der før 09.30..
Når henter du? Varierer. Kommer ann på når han vil hentes,så enten 14.20 eller 16.00
Når legger barnet seg? Ca 20.45 - og så leser vi ca 30 min.
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Leker - hjemme eller ute,ofte med nabojenta. Lager mat,spiser..
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Jeg er heldig,har så mye tid med ham som jeg vil. Jeg er jo hjemmeværende - på 19 året nå snart... Han begynte i barnehagen da han var 3,5 år. Nå har vi hatt langhelg,tok fri i går og i dag,og kost oss[:D]. Så er det tre dager i barnehagen,og så tar vi påskeferie.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Ingen ting ,eller ville kanskje hatt litt mindre aldersforskjell på ungene - eller glem det! Aldersforskjellen er perfekt,så jeg er faktisk svært fornøyd jeg[:)]

Når står barnet ditt opp om morgnen? mellom 6 og 7
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? ca kl 8
Når henter du? halv tre
Når legger barnet seg? 19
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? spiser, leker, drar på besøk til bestiser, er på turn....
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? syns vi har det flott
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Vært mere på tur:)

Når står barnet ditt opp om morgnen? Som regel kl 06.00
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 07.00 - 09.00
Når henter du? 15.00-16.00
Når legger barnet seg? 19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, leker inne eller ute, drar på turntrening, drar på besøk eller bare koser oss hjemme.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Jeg syns jeg får for lite tid med barnet mitt, men det er nok fordi jeg studerer 1 time unna der vi bor, og det blir nok andre boller når jeg er ferdig nå i sommer [:)]
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Hadde vi hatt råd/mulighet til at jeg skulle gått hjemme, ville jeg nok gjort det.

Når står barnet ditt opp om morgnen? ca 5.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 7.45
Når henter du? 16.05
Når legger barnet seg? 18.30 - 19.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, ser på barne-tv og tar kveldsstell. Stort annet er det ikke tid til.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Synes jeg har alt for liten tid med de...
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Skulle gjerne jobbet kortere dager, men har ikke sjans pga økonomi. Jobber 80% og har heller valgt å ha en dag som vi kan ha sammen.

Når står barnet ditt opp om morgnen? 07.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 09.00
Når henter du? 15.00
Når legger barnet seg? 18.30-20.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?Middag, Tv, leker, bader, ute
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Helt ok
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Tja.. vet ikke?

Når står barnet ditt opp om morgnen? Vi står opp ca 7.
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 7.45
Når henter du? Pappen henter ca 15
Når legger barnet seg? Eldstemann: 19.30, yngstemann 20.30 (jobber med saken!)
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, leker, ser på TV, eldstemann er ute.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Jeg er fornøyd med ordningen. Jeg kommer hjem et par timer etter ungene da, så jeg har to-tre timer med dem før leggetid. Men, det er helt greit. Både de og jeg er sliten. Så har vi jo helger sammen og ferier. Og vi har valgt å ha barna mye hjemme og eldstemann har knapt vært på overnatting, mens yngstemann ikke har vært. Dermed har vi mye tid med dem i helgene, og da er barna førstepri.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Jeg ville hatt kortere dager på yngstemann. Levert senere, hentet en time tidligere. Eldstemann har det perfekt!

Når står barnet ditt opp om morgnen? Han er min personlige vekkerklokke og står opp mellom 0530 og 0700
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? mellom 8 og 10 kommer ann på skolen min
Når henter du? mellom 1430 og 1630 kommer også ann på skole
Når legger barnet seg? 1901
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? leker, leser, spiser middag, ser på playhouse og kveldstell
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Jeg syns det er for lite tid, men han kjeder seg fort hjemme, fordi han er veldig sosial av seg og derfor liker jeg at han har 100% plass i bhg.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Jobb i steden for skole og hatt han en dag hjemme i uka evt litt kortere dager. 

Når står barnet ditt opp om morgnen? Varriere. De dagene jeg jobber tidlig vakt er det kl 06.45, de dagene jeg har fri/jobber sen vakt er det kl 08.00
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Kl 07.15(jobber tidlig vakt), kl 09.30(når jeg har fri/jobber sen vakt.
Når henter du? Mellom 15-16.15
Når legger barnet seg?19.30-20.00
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Da går det i matlaging, rydding,handling og kos.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? De dagene jeg jobber syns jeg det blir lite tid med barna, men har jo en del dager fri og da koser vi oss.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Er ikke så mye mer jeg kunne ha gjort anderledes, jobber 50% stilling nå så da har jeg heldigvis en del fri.

Når står barnet ditt opp om morgnen? ca 0715
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? ca 0745
Når henter du? ca 1600
Når legger barnet seg? ca 1900
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? spiser middag, leker, bader, kveldsmat..
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Har litt lite tid med han ja, men må jobbe 100%
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Jobba kortere dager..

Når står barnet ditt opp om morgnen? 6.40-6.50
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 7.50
Når henter du?15.05
Når legger barnet seg?18.45
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Vi kjører hjem fra bhg (tar 30 min) handler brød og melk på veien, hjemme lager vi middag og så kommer pappa hjem. Vi spiser sammen, så leker vi litt, enten ute eller inne. Kl 18 er det tid for kvelds og så leker vi litt til før evt. bad og så nattastell.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet?De fleste dager er dette akkurat passe tid sammen, men jeg synes jo egentlig at det er litt for lite.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten?Hatt henne i en nærmere bhg... (vi har plass fra august [:)])

Jeg jobber 80% så jeg jobber 8-15 (jobber inn til avspasering) og så har jeg en permisjonsdag i uka så vi har 3 hele dager sammen i uka i allefall! [:)]

Når står barnet ditt opp om morgnen? enten0620 eller 0720
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? enten 0700 eller 0800
Når henter du? enten 1400 eller 1600
Når legger barnet seg? 1830 på 2 åringen og 1900 på 5 åringen
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid?lager middag, hender vi er ute å leker, leker masse inne, leser bøker, bader etc
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? litt lite tid ja synes jeg, men passer på at de dagene jeg har fri midt i uka tar jeg alene tid med ett av barna, annen hver gang. så hver enkelt av de får føle seg litt spesiell sammen med mamma.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? jobbet 0800 til 1400 hver dag, ikke noe helge arbeid.

Begynner på jobb til forskjellige tider hver dag, men dette er etter mellomvakta.

Når står barnet ditt opp om morgnen?
06-06.30
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? 07.30
Når henter du? Ca 16
Når legger barnet seg? 20
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? Spiser middag, leker, leser, er ute, ser film etc.
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? Syns det er ganske greit. Noen dager slutter jeg tidlig, og da har vi noen timer lengre sammen.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? Egentlig ingenting.

Når står barnet ditt opp om morgnen? Han står opp rundt halv åtte de dagene han skal i bhg
Når leverer du i bhg (om ungen går der da)? Han er der fra 8-8:30
Når henter du? til halv fire/fire
Når legger barnet seg? mellom syv og halv åtte
Hva gjør dere mellom bhg og leggetid? spiser middag og leker inne, samt barnet-tv
Er du fornøyd med ordningen eller synes du at du har for lite tid med barnet? han går deltid 50% og vi har jo helgene så er nok ti.
Hva ville du gjort annerledes om du hadde muligheten? hatt 60 eller 80% plass

Back
Topp