Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet at kjerringrokkte og grapefruktjuice kan være vanndrivende, men du bør vel sjekke opp om du kan drikke det som gravid, tenker jeg?Vet at grapefrukt kan være noe å unngå hvis man tar enkelte medisiner for eksempel.
Artige forslaggrapefrukt er nok veldig uaktuelt pga en heftig halsbrann men kjerringrokkte kan jo være verdt å prøve om jeg finner ut av det
![]()
Haha, ja, hvis grapefrukt er like surt som appelsin så er det neppe lurt. Husker sambo oppdaget en veldig god appelsinjuice da jeg var gravid med vesla. Jeg er ikke egentlig noen juicedrikker, men den var så goood, og jeg kunne ikke drikke den fordi jeg fikk nesten halsbrann bare av å se på pakken.![]()
Det er jo så typisk at man skal bli ille av ting man syntes smaker så godt
Her er det så ille at jeg får halsbrann av vann så alt som er syrlig er ganske utelukket haha![]()
Husker samme effekten ja.Flytende gaviscon var min bestevenn. <3
Syntes Tyggetabeletter er lettere å ha med seg overalt jeg da så jeg har blitt god venn med de nå haha
Jo, tyggetablettene var greit å ha i veska, men de var bare krisebackup for min del. Likte ikke konsistensen, de var så ekle å tygge syns jeg.![]()
Ja de er ganske ekle å tygge for de vokser i munnen... men bedre enn halsbrann hehe
I et knipetak hadde jeg nok spist det meste. Helt ekstremt hvor vondt det kan være å ha halsbrann, spesielt når man har det nærmest konstant i flere mnd.
Ja det er helt forferdelig og det ødelegger så når man går sånn hele tia omtrent...
Hadde det stoppet om natta, i det minste. :S
Ja det hadde hjulpet mye! Men det er heldigvis bare 3 mnd igjen og da skal jeg være lykkelig når jeg kan spise noen medisiner som virker igjen![]()