Deres beste tips mot trøtt/sliten

Missy95

Elsker forumet
Julikulene 2020
Alle tips tas imot med takk!

Starter ofte i 13-14 tiden og selv en powernap hjelper lite. Og det passer veldig dårlig å være sliten/trøtt frem til 16-18 tiden igjen :p
 
En eller annen form for fysisk aktivitet :D
 
En eller annen form for fysisk aktivitet :D
Når kommer denne energien fra mer fysisk aktivitet «alle» snakker om? Gikk fra omtrent 0 til trening 2-3 ganger i uka for noen måneder siden og har gjort det siden, fortsatt ikke noe mer energi enn hva jeg hadde den gang :hilarious:
 
Når kommer denne energien fra mer fysisk aktivitet «alle» snakker om? Gikk fra omtrent 0 til trening 2-3 ganger i uka for noen måneder siden og har gjort det siden, fortsatt ikke noe mer energi enn hva jeg hadde den gang :hilarious:

Trenger ikke nødvendigvis være trening, og hvertfall ikke 3 ganger i uka, om man ikke orker det da. Men det hjelper hvertfall på meg når jeg helst vil ligge på sofaen :p har en 3 åring som krever sitt og da er det lettere å ha energi til ho hvis vi går ut og leker:)

Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen etter en lang pause. Men ellers blir det mest hverdagsaktiviteter her :)
 
Trenger ikke nødvendigvis være trening, og hvertfall ikke 3 ganger i uka, om man ikke orker det da. Men det hjelper hvertfall på meg når jeg helst vil ligge på sofaen :p har en 3 åring som krever sitt og da er det lettere å ha energi til ho hvis vi går ut og leker:)

Jeg skal prøve meg på trening igjen i morgen etter en lang pause. Men ellers blir det mest hverdagsaktiviteter her :)
Her er det også greit med hverdagsaktivitet med en 4-åring :p Eller så er det svømming og 1-2 styrkeøkter i uka jeg prøver å holde meg til. Helgene brukes til turer og annen lek ute :)
 
Her er det også greit med hverdagsaktivitet med en 4-åring :p Eller så er det svømming og 1-2 styrkeøkter i uka jeg prøver å holde meg til. Helgene brukes til turer og annen lek ute :)

Høres ut som du hvertfall er nok aktiv :p ellers er det vel bare å sørge for nok søvn. Jeg legger meg kl 21-21:30 hver dag:laughing002
 
Merker jo mindre jeg sover jo mindre jeg trenger ☺️ det var dette svangerskapet da ☺️
 
Prøver å ikke sitte/ligge for lenge på sofaen for da blir jeg døsig. Håndarbeid hjelper mye. Å ha noe å styre med:) og faktisk husarbeid, selv om det ikke er så artig.

Men sliter med det samme. Syyykt digg å chille på sofaen til man døser forsiktig av:bag:
Jeg prøver også å alltid ha noe å gjøre, noe som ikke er så vanskelig siden jeg har eksamen nummer 1 av 6 allerede om 2 uker :hilarious: Men når jeg pugger så blir jeg søvnig da også.

Skal i to lange møter på jobben i morgen, det kjenner jeg blir tøft både med tanke på å sitte stille så lenge og denne trøttheten :hilarious:
 
Sliter også med å være ekstremt trøtt .. men er jo til alle døgnets tider.. hjelper ikke å sove mer eller slappe av :sour: og håndarbeid går så lenge motivasjonen er dær.. men den detter desverre bort når jeg blir alt for sliten :shifty:
 
Jeg prøver også å alltid ha noe å gjøre, noe som ikke er så vanskelig siden jeg har eksamen nummer 1 av 6 allerede om 2 uker :hilarious: Men når jeg pugger så blir jeg søvnig da også.

Skal i to lange møter på jobben i morgen, det kjenner jeg blir tøft både med tanke på å sitte stille så lenge og denne trøttheten :hilarious:
Åååh nei fydda. Møter eeeeer så uliiidelig kjedelig. Du får ha masse lykke til med eksamen snart iallefall:happy:
 
Åååh nei fydda. Møter eeeeer så uliiidelig kjedelig. Du får ha masse lykke til med eksamen snart iallefall:happy:
Jeg vet! Skal ha ren møtedag senere denne uka og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom den dagen :hilarious:

Takk forresten!
 
Frisk luft er eneste som fungerer for meg. Lydbok og en tur ute (middels tempo) og jeg livner til igjen!
 
Back
Topp