Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med du, tror mye har med gener å gjøre.. Fikk en strekkmerker under puberteten, er nok sjangsen også stor for å få det under graviditeten.. .tror jeg..Har ikke tro på at noe funker egentlig så har ikke noe tips..
Har ikke tro på at noe funker egentlig så har ikke noe tips..
Enig med du, tror mye har med gener å gjøre.. Fikk en strekkmerker under puberteten, er nok sjangsen også stor for å få det under graviditeten.. .tror jeg..
Signerer!Smørte meg hele sist svangerskap og fikk strekkmerker, så har ikke så mye tro på det. Er nok bare flaks og gener;-) Men skal invistere i en god fuktighetskrem for å unngå kløe når magen strekker seg
Eg fikk og veldig stor mage sist, men ikkje et einaste strekkmerke på den, men på låra, puppene, rompa etc fikk eg fult av! Smurte meg ikkje med nåke, men kjekt om det funker daJeg fikk det tipset av gynokologen jeg gikk hos med førsteman , smør magen med jordnøttolje hver dag sa han. Husker ikke når jeg begynte, men var tidlig. Men han kunne sagt puppene/lårene og rompa også jeg fikk ikke 1 strekkmerke på magen som jeg smurte, men resten ja... Derfor mener jeg den virker for jeg fikk enorm mage.
Men hadde vært fint om det fantes en krem som virker, eller som tørker fortere inn