Deres beste life hacks/ mom hacks!

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Synes vi trenger en tråd der vi kan dele nyttige tips og råd! Her kan dere dele hva som helst, om det er barnerelatert eller ei :)

Jeg starter med denne!
Disse boksene fra trofast oppbevaring fra IKEA, IMG_3776.jpegIMG_3777.jpeg passer perfekt i Tripp trapp stol til å ha smekker, maleskjorte eller liknede i!
 
Hadde mange men har glemt alt :laughing001 så ja takk til en slik tråd
 
Synes vi trenger en tråd der vi kan dele nyttige tips og råd! Her kan dere dele hva som helst, om det er barnerelatert eller ei :)

Jeg starter med denne!
Disse boksene fra trofast oppbevaring fra IKEA, Vis vedlegget 409318Vis vedlegget 409319 passer perfekt i Tripp trapp stol til å ha smekker, maleskjorte eller liknede i!
GENIALT! Visste ikke om dem, men skal seriøst kjøpe det så fort som overhodet mulig. Lurer på om det også er plass til barnehagesekker i dem? xD Skal tenke på tips, kommer nok på noe i løpet av dagen.
 
Vet ikke om dette er "godt nok", men: Sette to brøddeiger på morgenen, direkte i brødformene og inn i avskrudd ovn, langtidsheve gjennom dagen og steke dem på kvelden. Akkurat klare i tide til matpakkesmøring (og nedfrysing) før leggetid.

Bruker for øvrig toliters silikonformer. Vanskelig å få tak i i butikk, men finnes på nettet. Slipper at deigen setter seg fast.
 
SACCOSEKK! Beste sittested gjennom hele graviditeten (selv om det kan være vanskelig å reise seg opp/velte seg ut). Sier ikke mer.
 
Synes vi trenger en tråd der vi kan dele nyttige tips og råd! Her kan dere dele hva som helst, om det er barnerelatert eller ei :)

Jeg starter med denne!
Disse boksene fra trofast oppbevaring fra IKEA, Vis vedlegget 409318Vis vedlegget 409319 passer perfekt i Tripp trapp stol til å ha smekker, maleskjorte eller liknede i!
Hvordan får du boksene til å passe? Våre passet ikke, falt av så fort vi flyttet på stolen eller lignende.
 
Hvordan får du boksene til å passe? Våre passet ikke, falt av så fort vi flyttet på stolen eller lignende.
Vår sitter perfekt :confused005 har dere nye eller gamle stoler? Min er fra 2015, og trofast-boksen vet jeg ikke. Den er kjøpt brukt den også.
 
Vår sitter perfekt :confused005 har dere nye eller gamle stoler? Min er fra 2015, og trofast-boksen vet jeg ikke. Den er kjøpt brukt den også.
Har stoler fra mellom 2016 og 2020. Bokser fra 2019/2020ish.
 
Back
Topp