Deres beste kjøp? :)

Bæresjalet, newboarn sete til tripp trappen og babynesten!!:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Banynestet (laga selv, men utrolig praktisk å ha!!) Hun har vokst litt ut av det nå. For varmt og tett for en varm, snart 10 uker gammel baby :p
Og nesesuger! Hun er helt tett annenhver dag, så da må vi dryppe med morsmelk og suge snørra ut. (Litt æsj, men så deilig å høre hun får puste igjen) Nå er hun forskjøla, snørrete, så nå må det nesesuges flere ganger om dagen så hun greier å die.

Banynestet (laga selv, men utrolig praktisk å ha!!) Hun har vokst litt ut av det nå. For varmt og tett for en varm, snart 10 uker gammel baby :p
Og nesesuger! Hun er helt tett annenhver dag, så da må vi dryppe med morsmelk og suge snørra ut. (Litt æsj, men så deilig å høre hun får puste igjen) Nå er hun forskjøla, snørrete, så nå må det nesesuges flere ganger om dagen så hun greier å die.
Vi fikk beskjed om å ikke suge ut, for da lærer ikke systemet til babyen å fungere på egenhånd.

•Tripp trapp stolen med New born sete.
•myk bag (sykt praktisk å ha med siden vi ikke har bil stol man bare kan ta med)
•bæresjal (kjøpte det til storesøster, nyt godt av det begge gangene)
•vippestol (fikk det til storesøster, nyt godt av det begge gangene)

Hmm vanskelig å si! Har fått en kolikkbaby som ingenting funker på :(

Men må nok være vogna, der kan han sove hvis jeg har jobber godt på forhånd for at han skal sove!

Hm.. Vippestol etter storesøster, den er gull. Veldig nøgd med tripptrapp og newborn. Ellers så er jeg superglad i nestet som min søster har sydd. Det er vel den tingen som har vært mest brukt :D

Vi fikk beskjed om å ikke suge ut, for da lærer ikke systemet til babyen å fungere på egenhånd.

Hm, ja det høres jo logisk ut :)
Vi ble anbefalt på legevakta og helsestasjonen å gå til anskaffelse av dette da hun ikke fikk puste... de sa hun hadde underutviklede neseganger... men da skal vi være litt forsiktige ved bruken av dette framover :)

Lekegrind, så han får ligge litt i fred for storesøster og kattepus:)

Bæretøy. Caboo har vi nå, er helt supert og gjør dagene så mye enklere! (Mei-Tai og ergo har vi etter storesøster, og vil sikkert fortsette å være av mine beste kjøp).

Moby wrap-en. Helt genialt når snuppa bare vil bæres og ikke sovner. I den sovner hun nesten alltid med en gang, og jeg har hendene fri til å få spist / henta vann / brette eller henge klesvask osv. Veldig praktisk. Syr bæresele selv, snart ferdig, kanskje noen andre enn meg tør bære henne også. Merker resten av utvidet familie ser på meg som en særdeles alternativ mamma, med bæretøy og tøybleier :)

Moby wrap-en. Helt genialt når snuppa bare vil bæres og ikke sovner. I den sovner hun nesten alltid med en gang, og jeg har hendene fri til å få spist / henta vann / brette eller henge klesvask osv. Veldig praktisk. Syr bæresele selv, snart ferdig, kanskje noen andre enn meg tør bære henne også. Merker resten av utvidet familie ser på meg som en særdeles alternativ mamma, med bæretøy og tøybleier :)
Hvordan ser den bæreselen du syr selv ut?

Back
Topp