Ammeputa er helt fantastisk å ha i senga på natta.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hvordan gjør du det da? Jeg ligger og ammer om natta jeg, men er ute etter en bedre teknikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammeputa er helt fantastisk å ha i senga på natta.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Vi fikk beskjed om å ikke suge ut, for da lærer ikke systemet til babyen å fungere på egenhånd.Banynestet (laga selv, men utrolig praktisk å ha!!) Hun har vokst litt ut av det nå. For varmt og tett for en varm, snart 10 uker gammel baby
Og nesesuger! Hun er helt tett annenhver dag, så da må vi dryppe med morsmelk og suge snørra ut. (Litt æsj, men så deilig å høre hun får puste igjen) Nå er hun forskjøla, snørrete, så nå må det nesesuges flere ganger om dagen så hun greier å die.
Vi fikk beskjed om å ikke suge ut, for da lærer ikke systemet til babyen å fungere på egenhånd.
Bugaboo buffalo ;-)Hvilken vogn har du?![]()
Bugaboo buffalo ;-)
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan ser den bæreselen du syr selv ut?Moby wrap-en. Helt genialt når snuppa bare vil bæres og ikke sovner. I den sovner hun nesten alltid med en gang, og jeg har hendene fri til å få spist / henta vann / brette eller henge klesvask osv. Veldig praktisk. Syr bæresele selv, snart ferdig, kanskje noen andre enn meg tør bære henne også. Merker resten av utvidet familie ser på meg som en særdeles alternativ mamma, med bæretøy og tøybleier![]()
Og den binder du i kryss bak ryggen?
Ja, det er en stropp som knytes rundt livet, så brettes panelet opp, og skulderstroppene i kryss på ryggen og knytes foran. Veldig greit, men jeg liker bæresjalet bedre.Og den binder du i kryss bak ryggen?
Sent from my iPhone using BV Forum