Deres beste kjøp? :)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Vi har hatt så mange shopping- og utstyrstråder.

Nysgjerrige meg lurer på hva, av alt utstyret som har kommet i hus, som dere ikke kunne vært foruten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er listen følgende:

- Bleiebøtte fra Sangenic
(En duppeditt jeg ikke ante at man kunne bli avhengig av..! Sambo er også hektet og bestilte nok refill fra eBay slik at vi har ut året :p )

- Bæresjalet fra Close Caboo
(Lillegutt kan sutre i en evighet, alt jeg gjør er galt. Putter han i sjalet og jeg tuller ikke med at han sovner innen 2 minutter :o Den er helt fantastisk og jeg tør ikke tenke på hvordan huset hadde sett ut foruten :p

- Stokke TrippTrapp med NewBorn-sete
( her har vi medisinering hver 3-4. time. Veldig godt å få babyen i god "arbeidshøyde". Kan også pusle litt på kjøkkenet og spise med god samvittighet. Han kan pludre for seg selv og titte på meg :)

- Soothie-smokkene fra Phillips. Tør ikke tenke på hvordan puppene hadde hatt det uten disse "lyddemperne" ;)

Manduca bæresele, uten tvil den beste investeringen:)

Trøst smokken
Cradle swingen
Doomoo ammeputa

Rekner med at slike selvfølgelige ting som barnevogn og bilstol kommer utenom :)

Ammepute, smokk, babynest, babygym(fått) :)
Må få tak i : vippestol, helt klart!! Baby vil sitte og se seg rundt så tror det blir bra :)

Vippestol skulle jeg fått kjøpt også. Har tenkt på det av og på siden han lå i magehuset. Har ombestemt meg mange ganger :p Men nå tror jeg behovet er her :)

Ammeputa er helt fantastisk å ha i senga på natta. Brystpumpe berga meg under brystbeyennelsen og det er godt å pumpe litt om jeg trenger å gå ut, og mannen er hjemme med lillegutt. Ergobaby bæresele. Vippestolen fra fisher price, da rekker jeg en rask dusj og kansje en matbit mens han sitter å koser seg der :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Bestile babybjørn vippestol på lørdag, så gleder meg til den kommer i posten, så kanskje det er et håp om å kunne få gått på do uten å stresse :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Smokkene, babygymen og vippestolen :) Vippestolen er genial da han liker å få med seg alt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Smokk, babynestet, leandervugge, bilstoladapter, babyhuske, babybjørn og flasker :)

Trøst smokken
Cradle swingen
Doomoo ammeputa

Rekner med at slike selvfølgelige ting som barnevogn og bilstol kommer utenom :)
Den doomoo puta di, har den forfalt? jeg kjøpte sånn, en stor en.. Men min har blitt sånn slaskete.. jeg må liksom dytte på fyllet og det er ikke no hold i den lengre, merker du no til det? :S

Babybjørn vippestol. Her roer hun seg stort sett alltid.

Bæresjala mine. Caboo, meitai, sjal, ergobaby osv. Med kolikkbaby er det en nødvendighet her i huset.

Babycall med kamera. Roer en stressa mamma :p

Barnevogna! Uten tvil den beste invisteringen. Elsker den! Og er sjeleglad jeg klarte å lure mannen med på ei så stein dyr vogn! Haha :p

Babycallen med kamera... Ellers hadde jeg fått enda en unge i senga!

Den doomoo puta di, har den forfalt? jeg kjøpte sånn, en stor en.. Men min har blitt sånn slaskete.. jeg må liksom dytte på fyllet og det er ikke no hold i den lengre, merker du no til det? :S

Nei, den er like god enda :-D Tross svæært godt brukt hver dag i svangerskapet pga bekkenet :-) Jeg har den store også, syns de reklamerer for at den er så holdbar jeg? Tror kanskje du skal undersøke litt nærmere og muligens klage litt? :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp