Deres barn og hasj

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Om du visste at din sønn røyka hasj og det viste seg at han hadde gjort det i flere år og at han røyka fast - hva hadde du gjort??

Dette gjelder ikke meg eller min familie, lurer bare[;)]

Hadde blitt fly forbanna. Så hadde jeg gjort noe med det.. HVA vet jeg ikke, men hadde nok funnet på noe lurt ja..

Jeg hadde gjort alt som sto i min makt for å få henne til å slutte.
I første omgang skal jeg lære henne hvor farlig det er og hva konsekvensene kan bli..

Hadda blitt fryktelig sint og skuffet!![:@][:(]

Så hadde eg fortalt at eg var skuffet over han og det han gjorde..
Syns d var mye verre viss mamma var skuffet enn når ho var sint..en vil liksom ikkje skuffe foreldrene sine..

Så aner eg ikkje..men måtte nok brukt tid på å roe meg ned før eg snakket med han sann at eg ikkje eksploderte i fjeset hans..[8D]

Det er et tema jeg kan for lite om, så først har jeg villet skaffet meg hjelp og kunnskap om hva som er best måte å reagere på. Ville kontaktet helsesøster, og sannsynligvis barnevernet for råd. Ville funnet faglitteratur om temaet, og prøvd å komme i kontakt med andre foreldre som hadde erfaring med problemet. Ville selvfølgelig snakket masse med barnet, og prøvd å finne ut hvorfor, og hva han tenkte om det selv.

Jeg synes overhode ikke det er greit med hasj, uansett hvor vanlig der i noen miljøer.

Hadde nok blitt sååå skuffa og lei meg.. Siden jeg har nulltoleranse for sånt, og har aldri prøvd eller hatt lyst til å prøve det..  Men hva jeg hadde gjort med det, aner jeg ikke..

jeg tror jeg hadde sendt henne til en av de to "tantene" så kan hun fortelle sin historie så kanskje det hjelper for da kan hun forklare hvordan hun sluttet og hvilken påvirkning alt har hatt på hennes liv

Hadde blitt veldig skuffet og det skulle jeg fortalt han.

Så hadde det blitt mange lange samtaler i tiden fremover med han, med pappaen og med med både han og pappaen. Mest for å få han til å skjønne at jeg ikke synes dette er greit, for å få vite omfanget av dette og for å forhåpentligvis få han på andre og bedre tanker.

ORIGINAL: Lissyjane

Uff det kan jeg ikke ta stilling til engang. Det kommer litt an på bruken. Hvis det var veldig mye og ofte,så hadde jeg bedt om hjelp. Hadde det vært en joint i ny og ne hadde jeg nok snakket med han selv.

Enig.

Hadde blitt lei meg,og mest sansynlig sendt han på avrusning,hvis det ikke var andre alternativer.

Back
Topp