Dere

Vero86

Glad i forumet
Jeg og sambo skal gifte oss.. Blir vel mest sannsynelig hos sorenskriveren[:'(] Men hvilken paprirer trenger jeg??[:D]  Noen som vet??

Vet ikke,men jeg vil få gratulerer dere!!!
[:)]

ORIGINAL: Hege og Dennis

Vet ikke,men jeg vil få gratulerer dere!!!

Taaaaakk[:D]

Du trenger forlovererklæring, underskrevet av forloverne deres[:)]

Gratulerer så masse[:)]

Ring folkeregisteret, så sender de dere de papirene dere trenger (dere kan oxo printe dem ut fra sidene dems minns jeg)

Papirene ska sendes inn ca 4 mnd føre giftemålet..

Lykke til, å gratulerer så masse [:)]

ORIGINAL: Hanna C

Du trenger forlovererklæring, underskrevet av forloverne deres[:)]

Gratulerer så masse[:)]

Ok.. Tusen takk[;)]

ORIGINAL: talata

Ring folkeregisteret, så sender de dere de papirene dere trenger (dere kan oxo printe dem ut fra sidene dems minns jeg)

Men 4 mnd var mye.. Vennepar av oss sendte inn papira 1 mnd før bare[8|] Takk takk

Her finner du det meste....
http://www.norge.no/temaside/tema.asp?stikkord=94194&WT.mc_id=5&gclid=CNiAraDfg5kCFUEt3godeTZvpw

Det holdt med 1 mnd når vi giftet oss i 07. Vi bestemte oss i mai for å gifte oss i august samme år, så vi hadde ikke 4 mnd på oss!

ORIGINAL: ~lill~

Det holdt med 1 mnd når vi giftet oss i 07. Vi bestemte oss i mai for å gifte oss i august samme år, så vi hadde ikke 4 mnd på oss!

Vi fikk i hhvertfall beskjed om ca 4 mnd før... Men sendte dere inn som hastesak? Kankje forskjellig fra sted til sted... [:)]

Tusen takk for svar alle sammen, må vel ut og skaffe disse papirene nå da[:D]

Papirene er gyldige i 4 mnd etter at de er sendt inn, så om dere ikke gifter dere innen 4 mnd, må dere ha nye papir. Gratulerer så mye![:)][:D]

Back
Topp