dere???

pupple

Forumet er livet
tråden jeg begynte på med "barnehagestarten vår"... den kunne vi jo alle hatt og skrevet i om starten. at alle tar en plass vær der til sitt barn av de som har lyst, også kan Ihne legge den inn i topptråden...
mange er jo begynt for lenge siden da.. men det hadde kanskje vært gøy å samle de alle sammen.. så kan vi oppdatere ei gang i ny og ne i "vår luke"...
vi kunne f.eks oppdatere med å legge inn bilder etterhvert med ting de lager osv...

Jeg har gjort det jeg!! UTEN lov..[&:][&:][8|][8|] Men bra at det var greit likevel da![:D]

det var det som gav meg ideen!!!! så derfor skrev jeg ikke tilbake til deg i den[;)] i tilfelle andre og "ville ha plass"!!
(tenkte jo ikke på at vi kunne begynt på en ny igjen - er jeg litt kort... jaaa[8D])

satt og venta på Elines første dag her i går kveld jeg, og rett før jeg logga meg av når jeg starta den tråden måtte jeg jo lete etter om du hadde skrevet noe.. det hadde du ikke - men sååå hadde du det!!
hørtes ut som det gikk fint med ho da[:)] helt topp!!! hvilke dager er det ho skal gå???

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

Jeg har gjort det jeg!! UTEN lov..[&:][&:][8|][8|] Men bra at det var greit likevel da![:D]

akkurat som det gjorde noe[8D][:D][:D]

MEN var d en ide eller???

kunne jo skrevet litt om selve bhg osv.. hopper inn i tråden og ser hva jeg finner på.. kom med tips da[;)]

ORIGINAL: pupple

det var det som gav meg ideen!!!! så derfor skrev jeg ikke tilbake til deg i den[;)] i tilfelle andre og "ville ha plass"!!
(tenkte jo ikke på at vi kunne begynt på en ny igjen - er jeg litt kort... jaaa[8D])

satt og venta på Elines første dag her i går kveld jeg, og rett før jeg logga meg av når jeg starta den tråden måtte jeg jo lete etter om du hadde skrevet noe.. det hadde du ikke - men sååå hadde du det!!
hørtes ut som det gikk fint med ho da[:)] helt topp!!! hvilke dager er det ho skal gå???
Hehe, nei rakk ikke å skrive noe i går! Sambo reiste til Oslo og her er jeg alene med begge barna.
Eline skal gå i bhg tirsdag, torsdag og fredag!!!
Jeg søkte forresten på en ny jobb i dag!!!! [:D][:D] På Møbelringen!!

ORIGINAL: pupple

ORIGINAL: 2*barnsmor*23

akkurat som det gjorde noe[8D][:D][:D]

MEN var d en ide eller???

kunne jo skrevet litt om selve bhg osv.. hopper inn i tråden og ser hva jeg finner på.. kom med tips da[;)]
Ja, syns det vat en god idè jeg![:D]

Så lurt!
ANdrea bynne nesten mandag[:)]

Othelia har ikkje fått barnehageplass , så den tråden får ikkje vi vere med på [:(]

Emma begynner i barnehage i oktober (forhåpentligvis er den klar da), men vi har allerede hatt to runder med tilvenning hos dagmammaer [&:]

ORIGINAL: Elewyn

Emma begynner i barnehage i oktober (forhåpentligvis er den klar da), men vi har allerede hatt to runder med tilvenning hos dagmammaer [&:]
Da går det forhåpentligvis bra![8|][:)]

ORIGINAL: renvik

Othelia har ikkje fått barnehageplass , så den tråden får ikkje vi vere med på [:(]

å så kjipt da!!!!
har du fått dagmamma da, eller blir du hjemme med ho???

Back
Topp