dere vakre blondiner...

tigergirl

Forumet er livet
uff er så lei mitt hår, opprinnelig er jeg komuneblond, og har pleid å farge håret hos frisører, men sist gang da jeg gjorde det svidde de av min hodebun( lang historie, men det tok seks uker før jeg kunne gre mitt eget hår uten å blø)

har og farget det brunt og svart og er nå blitt ganske blond igjen, men er fremdeles litt brunflekkete igjen, men det skal snart klippes vekk i august. Men det er ikke noe fin farge eller noe gland, det er litt mer honningblond.

Så kommer spørsmålet, for dere som er komuneblond hvilke farge bruker dere for å få det skikkelig blondt og fint-
Har ikke lyst å bli Platina blond, men en mellom ting.

Noen tips og erfaringer å komme med? Tenker da på hjemmefarging

Det blir veldig fint hvis du striper det [:)] 

tok striper sist, men det var så jævla vondt, tørr ikke det igjen: (

ORIGINAL: Hambi

Det blir veldig fint hvis du striper det [:)] 

Jepp. Har å kommunegrått hår, men pleier å stripe det. Så ville gått for det istedet for å farge det blondt, for da blir det ikke så fint med etterveksten. Med striping er det jo både din hårfarge og lyse striper i [:)]

ORIGINAL: tigergirl

Vel.. for meg høres det ut som at du ikke tåler å gjøre noe med håret ditt, så da er det vel kanskje bare glansvask igjen da....? [8|]

Gå til frisøren og si at du vil "lystone" håret. Da blir det lyst, men ikke platinablondt[:)] Da ser det fint og naturlig ut [:)]
Ikke er det vondt heller

ORIGINAL: CandyMam

Vel.. for meg høres det ut som at du ikke tåler å gjøre noe med håret ditt, så da er det vel kanskje bare glansvask igjen da....? [8|]

tåler og tåler. tror nok jeg var veldig hormonell sist, har ikke pleid å gjøre vondt, men syns ikke striper holder, etter tre uker forsvinner de ...

er kommunegrå på vinteren, da striper jeg det blondere med striper fra H&M og sånn [:)]

på sommeren blir håret veldig lyst av sola så da sparer jeg dem pengene [:)]

ORIGINAL: Frustrert Frue

Gå til frisøren og si at du vil "lystone" håret. Da blir det lyst, men ikke platinablondt[:)] Da ser det fint og naturlig ut [:)]
Ikke er det vondt heller

kanskje jeg kunne ha forsøkt det!

jeg går alltid til frisør.
tar bleika striper en gang i blandt. da er det naturlig blond, for da har jeg alikevel en del av min farge også.
du kan også vaske håret med blåshampoo en gang i blandt. hjelper det. jeg syntes den fra kms er best[;)]

garnier nutriss er den beste hårfargen.. jeg bruker den lyseste.. bilr kjempe bra

oki takker for svar alle sammen:) får se hva jeg gjør , skal i bryllup i august så har litt tid enda!

ORIGINAL: mella26

garnier nutriss er den beste hårfargen.. jeg bruker den lyseste.. bilr kjempe bra

Enig!!!!!!!
Den bruker jeg også! den lyseste (nr 10) blir veldig bra. Veldig mange som tror det er min naturlige farge[:)]Du får kjøpt den på mange matbutikker[:)]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

jeg striper det.. har jeg alltid gjort ! striper mange tette og lyse striper... med hette..

Samme her. Gjorde det ein gang med folie og det var ikkje vondt...litt dyrare og tek litt lengre tid, men kanskje verdt det viss du er redd det skal bli vondt.

Hadde du hette eller folie da?

hette, dobbel

hette, dobbel

Hehe, ja det kan gjøre litt vondt. Anbefaler deg å få striper i folie, ikke vondt i det hele tatt[:)]

ORIGINAL: Minni84

hette, dobbel

Hehe, ja det kan gjøre litt vondt. Anbefaler deg å få striper i folie, ikke vondt i det hele tatt[:)]

kanskje jeg skal ta å gjøre det, legge det i folie. smart det! Da kan jeg legge de litt der jeg vil ha dem selv.

ORIGINAL: *FrøkenStrøken*

du kan farge det aske blondt det er kjempe fint, se i avataren min så ser du fargen, bare mitt er litt gult blir ikke det når du farger, men jeg bleiket først og da blei det gult men aske blond er nydelig <3

Hei! Ja du har fin farge på ditt hår, aske blondt kanskje jeg skal titte litt på den

Brukte den grønne og gule pakken på butikken, husker ikke hva den heter. Nr 10. Tror det er den som Vendela reklamerte for.

Gjort det i mange år og det blir veldig fint. [:D] Men nå har jeg sluttet pga etteveksten og at håret er så langt, og farger det av og til litt mørkere blondt hos frisøren. Følte meg uvel på jobben med den etterveksten.

Back
Topp