Dere uten bilstolpose

Ja, det blir jo fort varmt i bilen og jeg hat ikke tenkt å fryse fordi mini ligger i posen ;)

Det var alternativet her om vi skulle brukt pose ;) uaktuelt :p om vi åpnet posen måtte en holde den fra hverandre..

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kjøpt bilstolpose til korte kjøreturer, feks når storebror skal til og fra skolen, når jeg skal en snartur på butikken o.l. For da er det så enkelt å bare putte babys i stolen så er h*n klar :)

Det var alternativet her om vi skulle brukt pose ;) uaktuelt :p om vi åpnet posen måtte en holde den fra hverandre..

Hehehe, upraktisk ja!
Vi nå kjøre i minst 20 minutt nesten uansett hvor vi skal. Så kald bil - nei takk!

Har veeeeldig lyst på RisaRosa sin vognpose jeg da, men tror de blir altfor stor til City Cross dypbagen :-/
Jeg har fått mamma til strikke trekk med fletter, og så syr jeg resten...så får jeg risarosa lookalike iallfall :p
Ikke fanden om jeg betaler et par lapper for en pose når jeg har 3 stk etter Theo lillesøster fint kan bruke med et teppe over, og vi uansett skulle ha en til bilstolen som også kunne brukes i søskenvogna.

Risarosa passer til city cross'n :p

Jeg har fått mamma til strikke trekk med fletter, og så syr jeg resten...så får jeg risarosa lookalike iallfall :p
Ikke fanden om jeg betaler et par lapper for en pose når jeg har 3 stk etter Theo lillesøster fint kan bruke med et teppe over, og vi uansett skulle ha en til bilstolen som også kunne brukes i søskenvogna.

Risarosa passer til city cross'n :p
Nei, det er liksom den prisen som stopper meg og O.o Er fint asså, men ikke verdt 2000,- !!!! O.o Søstra syr allerede babynest, midt oppi skole og alt mulig, og ho er alene med 2 barn, så vil ikke be ho om å lage enda ett prosjekt for meg heller :-/

Pledd :) hadde ikke bilstolpose til januarjenta vår heller :) vi legger han i bilstolen inne på sykehuset, pappaen henter bilen og varmer den opp på vei til utfor føden, så drar vi hjem :p

Bare vi som ikke har nyere bil med andre ord. Den kassa vår bruker goood tid på å bli varm.

Her må vi kjøre 1 klassingen til sin skole, Theo i barnehagen og eldste til sin skole de to-tre skolemorgenene hun er hjemme. Og bilen er såvidt lunket når vi kommer til barnehagen, som er stopp nr.2 på veien. Og det selv om vi har en form for motorvarmer som holder motoren i plussgrader selv ved 10-15 minus ute.

Hehehe, upraktisk ja!
Vi nå kjøre i minst 20 minutt nesten uansett hvor vi skal. Så kald bil - nei takk!

Jeg får helt fnatt av å sette meg i en kald bil, det skjer bare ikke! Jeg står heller ute å venter på at bilen blir varm, syna det blir en grusom kulde i biler :o

Ved bruk av bil ville jeg tatt med bilstolen inn på sykehuset, satt baby iført hentesett i ull oppi, og pakket rundt et godt ullteppe. Vi kjører uansett ikke mange minuttene før bilen er god og varm. Men så har vi bare et par minutter å kjøre hjem fra sykehuset og, så vi triller nok vogn hjem som sist dersom alle er friske og raske. Da går vi for saueskinn fra nøstebarn i bunnen av vognbagen og vogndyne i dun oppå (evt teppe også hvis skikkelig kaldt). Kun en fem minutters trilletur hjem, sist så vi stuevinduet hjemme fra rommet på barsel :-D

I søskenvogna får ikke den vanlige posen plass, tfk bag'n får faktisk plass oppi emmaljungaen og med god klaring også. Så det ble uansett naturlig å få tak i en mindre pose som kan brukes både i bag'n og i bilstolen. Skulle egentlig ha Easygrow, men de hadde ikke fargen jeg ville ha inne, så da ble det Voksi Move :P
Er du fornøyd med Voksi Move? Klarer ikke bestemme meg for den og EasyGrow! :p

Er du fornøyd med Voksi Move? Klarer ikke bestemme meg for den og EasyGrow! :p

Jeg ville jo ha easygrow, fordi den lillafargen var penere og den er litt "løsere" og et par cm lengre.
Men de kunne ikke love at de fikk den inn igjen innen 4 uker, så da måtte jeg ta voksien siden lillesøster ventes 27.januar. Var fornøyd med den jeg fikk låne sist, og så er heldigvis ikke helt ukjent med posen. Voksien kunne vi bruke helt til vi byttet til Izi plus'n ved 6 mnd alder sist og enda litt, så jeg veit jo at den funker kjempe fint til sitt bruk :)

Bilstol med inn. Denne står alltid inne. Uansett hvor vi er. Bare basen i bilen. Det som er så digg med babysete. En kan plassere de i sete inne, der du har plass til å flytte deg og bøye deg! Forferdelig å plassere barn i sete som er fastmontert i bilen! :(
Så vogndyne opp på setet :) det er nok varmt nok for den lille :)

Nei, jeg får liksom IKKE bestemt meg.. Vil heller legge pengene i en vognpose da, har rett og slett ikke økonomien til to slike poser, som skal brukes i typ 3 mnd... Mulig vi hadde fått av svigerfar, men da vil jeg heller ønske meg skinnfell han kan ligge på...

Hva med å få en strikkeglad slektning eller venninne til å strikke en bilstolpose? Eg fikk det av min mormor til jul og den er virkelig bare til å spise opp!! <3

Hva med å få en strikkeglad slektning eller venninne til å strikke en bilstolpose? Eg fikk det av min mormor til jul og den er virkelig bare til å spise opp!! <3
Ja, har spurt på facebook nå, om noen vil ta på seg jobben :-P Kjenner ingen strikkere som har hender igjen til å ta på seg et sånt prosjekt :-P (De fleste jeg kjenner som strikker har enten leddgikt eller er over 80 år :-P )

Ja, har spurt på facebook nå, om noen vil ta på seg jobben :-P Kjenner ingen strikkere som har hender igjen til å ta på seg et sånt prosjekt :-P (De fleste jeg kjenner som strikker har enten leddgikt eller er over 80 år :-P )

Den er lei! Håper du får positiv respons på facebook da. Eg hadde ikke tenkt tanken på å kjøpe bilstolpose, men nå når et fikk det til jul kunne eg ikke tenkt meg å ikke ha det. Den er kjempe søt! Ligner en sånn sovepose bare med armer og hette og ett hull mellom bena som man kan ta beltet gjennom. :) Samboeren min smeltet helt når han fikk se den!

Back
Topp