Dere unge mødre :)

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hvordan syns dere det er å ha barn så tidlig? Angrer dere av og til? Med tanke på frihet, fest, reise...

Litt nysgjerrig. :)

Jeg fikk førstemann når jeg var 18, det var helt ok. Mistet endel venner, som ikke forsto at jeg måtte være hjemme med mini.
Gikk glipp av mye fester, reiser og andre morsomheter.
Men det plager meg egentlig ikke, ville gjort det igjen :)

Synes det er godt å ha begynt så tidlig, når jeg er 36 er eldste 18, å de andre I tenårene ;) Tenker å ta igjen reising og evt andre ting da :)

Vet ikke om jeg går under den kategorien, men var ganske ung når jeg fikk første (19 år). Jeg mistet ganske mange venner fordi jeg ikke var interessant å feste med lenger blant annet.. Det var ganske kjipt der og da, men jeg fikk desto bedre kontakt med de som valgte og bli. Det med reise og andre ting plaget meg ikke så veldig mye, reise kan jeg alltids gjøre senere :)

Nå i ettertid er jeg veldig glad for at jeg fikk barn så tidlig :)

jeg synes det er heerlig :)
dette er mitt første barn men har bodd sammen med småsøstre 3-4-5 år og tantebarn på 4år.. så er godt vant!

angrer ikke i det heletatt på at jeg fikk min egen nå, føler meg like fri som før og gjør det samme som før :) (var ikke en person som dro mye på fest og sånt.. -ofte følt meg eldre enn jeg er da jeg heller koser meg hjemme med litt drikke og gode venner..)

Jeg fikk førstemann når jeg var 18, det var helt ok. Mistet endel venner, som ikke forsto at jeg måtte være hjemme med mini.
Gikk glipp av mye fester, reiser og andre morsomheter.
Men det plager meg egentlig ikke, ville gjort det igjen :)

Synes det er godt å ha begynt så tidlig, når jeg er 36 er eldste 18, å de andre I tenårene ;) Tenker å ta igjen reising og evt andre ting da :)

Nettopp dette tenker jeg også! Vil være 42 når lillebror er 18, så det blir plenty av tid til å oppleve ting. Syns det virker greit å bli ferdig med barn tidlig på den måten. :)

Har aldri vært noe festmenneske. ;)
Vennene mine "mistet" jeg da jeg flytta, stort sett min feil, men har fått nye her gjennom barnehagen jeg jobbet i som også er småbarnsforeldre, så problemet løste seg selv. ;)

Var 18 år når første kom - hadde gjort det samme om igjen!
Elsker å være ung mor :-D

Det er det jeg ønsket :)
For kroppen min sin del også ;)

Angrer aldri. Hadde et rolig liv uansett :) Føler ikke at jeg har noen begrensninger.

Jeg var 19 når første kom, som var planlagt :) barnefar var 27. Jeg angrer ikke, ikke et sekund heller. Jeg har alltid vært glad i barn og elsker barna mine. Nå når nr to kom, fylte jeg 22 like etter. Mange reagerer på at jeg er ung tobarnsmor, men det får være dems eget under! Jeg å toårstrassen min kan virkelig diskutere på tull og virkelig innimellom og da kan jeg kjenne meg igjen med småsøskene mine som er snart 6 og 4 :D Det er bare gøy! Mye energi har jeg å, jeg jobber, går skole, praksis, har to barn, mann og hus. Jeg mistet egentlig ikke noen venner, da så og si alle vennene mine også har fått barn :) Jeg skal til og med ut i praksis under permisjon, men det synes jeg bare er greit, for da slipper jeg å ta av jobbdagene mine når permisjonen er ferdig!:)

Back
Topp