Dere tvillinggravide....

sørlandet79

Forelsket i forumet
Hvordan går det med dere?

Selv begynner det å bli temelig tungt nå er 35+3 i dag. Var på kontroll i går og ungene er ca 3 kg hver, så store og fine. Blir antaglig satt igang i uke 38, hvis ikke ting har skjedd innen da pga at ungen er så store. Så Håper at jeg har guttene her innen 3 uker.
Planer er å føde av seg selv i palmehelgen, så sende gjerne over masse fødestøv til meg[:D][:D][:D][:D]

Hei [:)]Artig at du også skal ha tvillinggutter[:)]

Det går veldig fint her, har vært heldig å sluppet noen plager, bortsett fra forhøyede leverprøver, som er stabile igjen nå..Men blir fulgt opp 2 ganger i uka m blodprøver, CTG, Doppler, BT, urin prøver og UL.
Jeg er 34+5, begge guttene ligger i seteleie, så det blir planlagt keisersnitt 1. April( om leverprøvene stiger igjen) eller 10. April, egentlig termin 26. April. Mine prinser er ca 2500g nå, og veldig aktive:) Har lagt på meg 9kg så langt, hva m deg? Sover veldig dårlig på natten da de er mest aktive da, og det er en kamp å få snudd seg i senga, samt må tisse annenhvertime....

Har dere navn klare?Og alt av babyutstyr?

Lykke til videre[:)]

Hahahha , jeg planlegger også å føde før påsken setter i gang....

Jeg er "bare" 34 +4 , men har to store jenter i magen (de ligger 1 uke foran skjema sammenlignet med enlingsv. skap) Fikk beskjed forrige uke om

at fødsel ikke blir satt igang før jeg når termin ( dersom ul i uke 38 viser at morkaka fortsatt gjør jobben sin ) Og det kan jeg si med en gang at er

helt uaktuelt å gå så lenge. Kommer jo til å være helt utslitt før jentene kommer ....Elendig nattesøvn , elendig TUNG kropp ( lagt på meg 27 kg

forrige uke ) mye kvalme ( igjen ) , mye vondter overalt syns jeg , ryggen , bekkenet , mellom beina , magen osv .... I tillegg har jeg da fått

svangerskapsdiabetes , som gjør at hva jeg kan spise er veldig begrenset ( noe jeg absolutt ikke trenger nå som kvalmen er tilbake )[8D][8D][8D]

OJ OJ OJ , det ble visst tidenes klage det der....

Jeg har bare en i magen, men må bare si at jeg er imponert over dere som går med to[:)]
Syns det er tungt å vagge rundt med 1 i magen - så jeg beundrer dere[:)]

ORIGINAL: Solsikke76

Hei [:)]Artig at du også skal ha tvillinggutter[:)]

Det går veldig fint her, har vært heldig å sluppet noen plager, bortsett fra forhøyede leverprøver, som er stabile igjen nå..Men blir fulgt opp 2 ganger i uka m blodprøver, CTG, Doppler, BT, urin prøver og UL.
Jeg er 34+5, begge guttene ligger i seteleie, så det blir planlagt keisersnitt 1. April( om leverprøvene stiger igjen) eller 10. April, egentlig termin 26. April. Mine prinser er ca 2500g nå, og veldig aktive:) Har lagt på meg 9kg så langt, hva m deg? Sover veldig dårlig på natten da de er mest aktive da, og det er en kamp å få snudd seg i senga, samt må tisse annenhvertime....

Har dere navn klare?Og alt av babyutstyr?

Lykke til videre[:)]

Jeg har bare lagt på meg 4 kg, så dette svangerskapet har vært rene slankekuren. La på meg hhv 30 kg og 20 kg i mine forrige svangerskap.
Kjenner meg veldig igjen når det gjelder dårlig nattesøvn, mine er rolige da men et problem å snu seg pga tung mage og bekkenløsning.
Navn har vi klare, men de holder vi for oss selv til guttene kommer. Vi har bare fått bekreftet at en av de er gutter, men de tror at tvillingene er enegggende så da må det være to. Men vi har et jentenavn klart også hvis det skulle vise seg at de tar feil.
Vi har det meste av utstyr klart nå, mangler bare en madrass til stellebordet. de var utsolgt i butikken.

Lykke til med innspurten[:D]

Back
Topp