Dere trøndermamma'er

Da må vi bare mase med oss dua og leonmamma også

Dytt[;)]

hva har vi blitt enige om da?
ønsdag...kl...13?...eller?? og hvor???[;)]

Onsdag kl 13 går bra for meg. Må vel møtes på et sted der det er plass til flere barnevogner da[;)].
Forslag...?

Dytt...

hmm...har ikke peiling, tenker ikke på slike ting når man ikke har barn tror jeg...[8|]

Tror vi må sette fra oss vognene ute uansett hvor vi går jeg...vet ikke åssen det er oppe på kafèen på Trondheim Torg jeg?

Høre litt inne på treff-forumet jeg [:)]

Byhaven da? Er jo sentralt..

Passer bra for min del..har ei venninne som skryter veldig av amme/stelleromma der også[:)]

Ja, det har litt og si det og[:)]
Så da er det bare å se om resten er enige...

Høres bra ut med byhaven[;)] Har aldri vært der, morsomt å prøve en ny kafe[:D]

Så da blir det på Byhaven kl.13?

ORIGINAL: leonmamma

Ok, hvilken kafé er det da? Er det den som er nede ved piaonet? Lenge siden jeg har være der[:D]

Finnes det flere???[&:] Da går jeg med garanti på feil...er så distre og vimsete...[;)]

Ok. Nede i kjelleren på Byhaven kl.13, onsdag 7 mars.
Gleder meg[:)]

Nei..ikke sett dua på en stund nei..kan jo sende henne en PM jeg...hvis ingen av dere har nummeret hennes og kan sende en mld da?

ORIGINAL: JanneJenta78

Nei..ikke sett dua på en stund nei..kan jo sende henne en PM jeg...hvis ingen av dere har nummeret hennes og kan sende en mld da?

send en pm eller e-mail du[:)]

ORIGINAL: kimb

Done! Bare lurte på om alle har tlfnr til en eller annen som skal jeg..sånn hvis det skulle være noe. Bare si ifra hvis noen trenger/vil ha mitt iallefall [:)]

Done! Bare lurte på om alle har tlfnr til en eller annen som skal jeg..sånn hvis det skulle være noe. Bare si ifra hvis noen trenger/vil ha mitt iallefall [:)]

Sendt deg PM

jeg har ditt[;)] 

Back
Topp