Dere trøndermamma'er

JanneJenta78

Forumet er livet
hadde dere vært interessert i å treffes en dag?? [:)]

Regner med at jeg skal opp til Trondheim i begynnelsen/midten av mars, så da kan jeg bli med på et treff[:)]

ORIGINAL: kimb

Regner med at jeg skal opp til Trondheim i begynnelsen/midten av mars, så da kan jeg bli med på et treff[:)]

kunne vært veldig hyggelig[:)] 

ORIGINAL: gunnemor

ORIGINAL: kimb

kunne vært veldig hyggelig[:)] 

Ja, da må vi prøve å få til noe [:)]

dytte litt

ORIGINAL: JanneJenta78

dytte litt

meg også, dyyyyytt!!![;)]

Blir med jeg også. Hadde vært kjemekoselig[:)]

mente også det stod Vanvikan i byavisa...så bilde....[;)] Kikket også etter det må jeg innrømme...men har ikke sett noen av de andre??? Vi må jo prøve å samle alle... vi er jo ikke så mange i januar fra området... [:D]

Husk jeg er også sjenert så hvis du vil kan vi jo møtes for å gå sammen til treff....enklere å være 2[:D][:D]

Er nok ingen her som er skumle..gleder meg til å treffe dere jeg![:)]

ORIGINAL: leonmamma

ORIGINAL: gunnemor

mente også det stod Vanvikan i byavisa...så bilde....[;)] Kikket også etter det må jeg innrømme...men har ikke sett noen av de andre??? Vi må jo prøve å samle alle... vi er jo ikke så mange i januar fra området... [:D]

Husk jeg er også sjenert så hvis du vil kan vi jo møtes for å gå sammen til treff....enklere å være 2[:D][:D]

Ja det høres fint ut.[:)] må jo få mannet meg opp til å møte dere. Er fra vanvikan ja, er bare en hurtigbåt unna[:D]

supert, skrives nærmere om det så[;)] 

Da var jeg tilbake i trøndelag..så da må kimb og dere andre si ifra når det passer å treffes [:)]

ORIGINAL: leonmamma

Jeg er ledig hver dag, så bare bastemme dere for en dag så skal jeg få kommet meg over fjorden.[:D]

Så og si hver dag jeg også[:D] 

Kimb som kommer hele veien opp hit må nesten si hav som passer henne best?[;)]

Hei og hå. Her er det fullt opp om dagene. Har besøk av mamma`n min med mannen, for første gang etter fødselen, så dagene går unna[:D] Er det greit om jeg kommer nærmere tilbake til det etter helga? Skal i barnedåp på østlandet, så jeg regner med at jeg vet datoen nærmere da.

Da er jeg tilbake igjen[:)]
Kommer opp til Trondheim den 6 mars, så for meg passer det best 7,8 eller 9 mars, Enn dere andre?
Er det forresten noen som vet om det finnes butikker i Trondheim hvor man kan leie en barnevogn..

Hmm...vet at man kan leie bilstoler og sikkerhetsnett på barnesikringen...kanskje de har vogner også???
 Lykke til[;)]

Alle dager passer her, med forbehold om 8-min kjære skal til fysio da og trenger bilen, men vet ikke kl.slettet ennå[;)][;)]

Passer bra alle dagene for oss også..men hvis det blir den 9. så må det bli før kl.17...skal i bursdag da [:)]

2-3 passer bra for meg[:)] Så da er bare å bli enige om hvilken dag.

Foreslår onsdag 7/3 i 2-3 tida jeg da? [:)]

Passer for meg[:)]

må vi klare å få til[;)]

Back
Topp