Dere sykemeldte,

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Hva driver dere med om dagen?
Jeg blir snart gal av å ikke ha energi til å gjøre noe jeg har lyst å gjøre. Ikke kan jeg lese heller fordi konsentrasjonen er lik null. Eneste jeg gjør på kveldene er å se på TV og på formiddagen når guttungen er i barnehagen sover jeg.

Merker det går litt utover gutta mine nå i jula at jeg ikke har egentid til å gjøre noe jeg vil gjøre. Blir litt grinete og føler at det blir litt mye rundt meg.

Hva driver dere med for å få tiden til å gå?

Hva driver dere med om dagen?
Jeg blir snart gal av å ikke ha energi til å gjøre noe jeg har lyst å gjøre. Ikke kan jeg lese heller fordi konsentrasjonen er lik null. Eneste jeg gjør på kveldene er å se på TV og på formiddagen når guttungen er i barnehagen sover jeg.

Merker det går litt utover gutta mine nå i jula at jeg ikke har egentid til å gjøre noe jeg vil gjøre. Blir litt grinete og føler at det blir litt mye rundt meg.

Hva driver dere med for å få tiden til å gå?
I førjulstida har jeg lagd julegodterier og julekaker (litt og litt).. ellers prøver jeg å strikke litt og ser mye på salg/nettbutikker.. synes dagene går fort selv om jeg ikke gjør så mye.. blir mye tv.. men jobber (heldigvis) 50% fortsatt :-)

Jeg syns tida går veldig fort hjemme. Jeg pleier å sove noen timer etter at sønn og mann er kommet seg ut av huset. Jeg sove veldig dårlig om natta, så det et nesten en nødvendighet for meg nå for at jeg skal funke på dagtid i det hele tatt! Ellers så gjør jeg litt husarbeid- det jeg orker. Strikker litt. Går små turer. Og ser på tv :)

Back
Topp