dere strikkere........

mirakelimage

Glad i forumet
jeg lurer på om noen tar oppdrag her jeg.... jeg kan strikke men bare frem og tilbake hehe og har veeldig lyst på denne :

')" onmouseout=hideddrivetip() border=0 src="http://www.garnstudio.com/drops/mag/b16/9/9-1.jpg"> ')" onmouseout=hideddrivetip() border=0 src="http://www.garnstudio.com/drops/mag/b16/9/9b-1.jpg">
BabyDROPS nr. 16-9

Strikket DROPS teppe i ”Eskimo”.
" - Ett deilig teppe – og lettstrikket er det også! Det kan inspirere mindre vante strikkere til å begynne!"
Denne oppskriften er nøye gjennomgått, men har du spørsmål/kommentar send gjerne en mail til [email=design@garnstudio.com]design@garnstudio.com[/email]

Mål: Ca 68 x 85 cm
Materialer: DROPS ESKIMO fra Garnstudio
400 gr f.nr 31, pastellblå

DROPS RUNDP NR 10 (80 cm) –
eller det p.nr du må ha for å få 9 m x 12 p glstrikk på 10 x 10 cm.
DROPS HEKLENÅL NR 8.

Maxpriser NOK pr. 30.08.2009:
DROPS ESKIMO - kr. 22.00,- pr. 50 gr. nøste
DROPS ESKIMO MIX - kr. 26.00,- pr. 50 gr. nøste
DROPS ESKIMO PRINT - kr. 29.00,- pr. 50 gr. nøste

noen som tør å ta det på seg????????

Hvis du kan strikke frem og tilbake så bør du klare det teppet, det er så avanser tsom jeg våger meg på og :) Det er frem og tilbake men du må telle litt, perlestrikk er rett og slett annenhver rett og annenhver vrang, finnes strikkehjelp på nett eller de i butikken hjelper ofte til hvsi du trenger hjelp til å lære deg vrang :) Og Eskimo er gøy å strikke med da det går så fort!
Jeg synes du skal prøve deg på dette selv jeg [:)]

ORIGINAL: Sjokkis

Hvis du kan strikke frem og tilbake så bør du klare det teppet, det er så avanser tsom jeg våger meg på og :) Det er frem og tilbake men du må telle litt, perlestrikk er rett og slett annenhver rett og annenhver vrang, finnes strikkehjelp på nett eller de i butikken hjelper ofte til hvsi du trenger hjelp til å lære deg vrang :) Og Eskimo er gøy å strikke med da det går så fort!
Jeg synes du skal prøve deg på dette selv jeg [:)]

jo mulig jeg kan klare det men jeg har psoriasisarteritt... (leddgikt) og vil ikke "bruke" opp fingrene mine påp det..[8|] høres kanskje dumt ut men jeg skal gå skole å frem til desember så trenger leddene mine fine ...

Jeg holder på med et sånt teppe.... [:D]
Men jeg valgte hvitt..

Skal på kurs 16 sept, så da blir det strikket ferdig.. [:D] Greit å ordne sånn da, så man ikke sovner. Hehe...
Det tar litt lang tid å strikke et til tror jeg, men det er sikkert noen andre strikkefantomer her inne som kan ta jobben?

Skjønner godt det med leddene.. Passe på deg selv!
Men sånn strikketeknisk hadde du garantert klart det. [:D]
Skal legge ut bilde av mesterverket mitt etterhvert, og hvis jeg plutselig finner ut at jeg får tid så kan jeg godt strikke et til deg.. Men må se det litt an... [:)]

Back
Topp