Dere som

Har ikke kjent det enda, men husker fra første mann etterhvert så kjenner dere mer bevegelse ikke bare spark eller kanskje man kan si svakt spark som kom regelmesig ikke bare noen her og der men veldig regelmessig. For å si det sånn du skjønner at det er det! 

Det er veldig vanskelig for min del å forklare... Men med førstemann så var det akkurat som en pitteliten boble som sprakk helt nede ved hoftebenet på høyre side:) Men denne gangen er det helt annerledes. Nå kjennes det ut som jeg har kjempe masse store luftbobler som flytter seg rundt, kjenner liksom hele babyen.. av og til sparker den virkelig ifra og da er du ikke i tvil om hva det er;) Lureste er nok å legge dere rett ut på ryggen og virkelig kjenne etter og konsentrere dere.. :)

Har ikke kjent det enda, men sist kjentes det ut som bittesmå rytmiske "spark" eller "rykk" i babyen, og på slutten hoppet hele magen hver gang han hikket [:D] Hikkene kom overraskende tett, hvis jeg selv hikker kan det gå både 10 og 15 sekunder mellom hver hikk, men lillegutts hikk kom kanskje med 2-3 sekunders mellomrom!

Back
Topp