dere som..

ella1

Gift med forumet
har gått på gonal,...hvilke bivirkninger har dere hatt?
dette er min 5. dag,og jeg har ikke merket en eneste en,,(ikke det at det gjør noe...),men begynner å lure på om jeg gjør dette riktig...hmmmmmm...vi får se på ul på torsdag!

Ha en fiiiiiiiiiiin søndagskveld damer[;)]

eLLa

Jeg tok også min 5. sprøyte i dag og har heller ikke merket noe...Har også lurt litt på om vi gjør det riktig, men det gjør vi sikkert[;)] Lykke til på torsdag!!

ORIGINAL: lbo

Jeg tok også min 5. sprøyte i dag og har heller ikke merket noe...Har også lurt litt på om vi gjør det riktig, men det gjør vi sikkert[;)] Lykke til på torsdag!!

hehee,når skal dere inn til ul neste gang da? hører dere til ullevål også eller?
vi er AKKURAT likt i prosessen vi da[;)]....spennende!!

Vi skal til ul på fredag, både gruer og gleder meg! Vi hører til St. Olav...Blir spennende å følge med her inne, når vi er flere som er kommet like langt[:D]

Gonal F? merket ikke noe... [:)]
Kanskje litt jobbing i magen siste 2 dagene, ellers liiite.

Jeg har tatt gonal-f i tre dager nå og kjenner heller ingen bivirkninger bortsett fra at jeg er trøtt (men det er jeg jo ofte ellers også) og tror nesten det er for godt til å være sant. Jeg bruker å reagere på alt av hormoner!
Jeg får også tanker om at gonal ikke gjør nytten sin siden jeg ikke kjenner noe, men får forhåpentligvis motbevist det på onsdag:)

Ikke hatt noen bivirkninger på Gonal-F. Merket kansje voksingen 2 siste dagene, eller etter eggløsningssprøyten var satt.. [:D]

i dag har kjent lette "eggløsnings smerter",hvis jeg kan kalle det det....det betyr vel kanskje at det skjer noe....eller så er jeg bare helt på tur,hehe[8D]
ja,det skal bli spennende på ul nå[;)]

ORIGINAL: fruit

Gonal F? merket ikke noe... [:)]
Kanskje litt jobbing i magen siste 2 dagene, ellers liiite.

Sign! Lykke til! [:)]

Kansje mannen din har merka noe ??[8D] Det gjorde min.. haha.. mens jeg satt der å tenkte at dette greiene her er jo ikke noe[;)]
Men kjente dagen jeg skulle på UL da jobba det nedi der å sånn fortsatte det frem til insiminasjonsdagen[8D]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Kansje mannen din har merka noe ??[8D] Det gjorde min.. haha.. mens jeg satt der å tenkte at dette greiene her er jo ikke noe[;)]
Men kjente dagen jeg skulle på UL da jobba det nedi der å sånn fortsatte det frem til insiminasjonsdagen[8D]

hahaha,ja du sier noe[8D] det er vel kanskje han jeg skulle hørt med først[;)]
blir litt bekymret når ingen symptomer dukker opp...men,de kommer vel i bøtter og spann etterhvert tenker jeg[8D][:)]

ble litt overstimulert jeg av de sprøytene,men ellers kjente jeg ingeting[;)]

Back
Topp