Dere som..

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Bestilte TFK joggster med hardbag fra kiddies24; hvor mye kom det på totalt?

Sitter her og vurderer og kjøpe den... men kun hvis det blir rimeligere derfra..

Jeg har nettopp kjøpt tfk joggster twist med hardbag.
Kjøpte litt ekstrautstyr i tillegg som koppeholder, "fottrekk" til sportsdelen og regntrekk til bag og sportsdel.
Totalt kom det på ganske akkurat 6.000,- inkl norsk moms og postens fortollingsgebyr.
Regnet ut at det samme hadde kostet 10.000,- på feks barnashus.

Nette07 skrev:
Kjøpte litt ekstrautstyr i tillegg som koppeholder, "fottrekk" til sportsdelen og regntrekk til bag og sportsdel.
Totalt kom det på ganske akkurat 6.000,- inkl norsk moms og postens fortollingsgebyr.

Oi! Såpass ja! Skal ha med TFK multiboard, men ikke noe annet utstyr.

-Nymphadora- skrev:

Nette07 skrev:

Oi! Såpass ja! Skal ha med TFK multiboard, men ikke noe annet utstyr.

Veldig fornøyd med penger spart... :) 
Hele bestillingsprossessen gikk lett. Betalte vogn minus moms til kiddies24 ved bestiling, og fikk hentelapp i posten påført utregnet moms + fortollingsgebyr( ca 200,-)
Eneste negative jeg har å si er at det tok litt tid.... bestillte vare som ikke var på lager og forventet "back on stock" dato ble stadig forskjøvet. Så vær tålmodig :)
Tok 5 uker fra bestilling til levering i mitt tilfelle.

Back
Topp